Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Nou dit klinkt mechien egocentrich... Maar ik wil weten of iemand er ervaring mee heefd, de waardes gigantich om hoog gaan... Want ik mag max iets van 0,3%
Dank jullie wel, voor jullie antwoorden, maar niemand weet dus hier, of je met een leege kat boven de 0,5% uit komt ja of nee... Dan moet ik zoek naar een andere kat
Nope... Ook bij een viergasmeting mag ie 0,5% hebben.
Bouwjaar is '98, pas vanaf 30/06/'02 is het 0,3%
Viergasmeting (CO, CO2, HC en O2) wordt gebruikt om de lamda waarde te berekenen waardoor de werking van de kat. getest kan worden.
Juist, bij een viergasmeting wel ja. En waarom gebruik je dan tabel van een stationaire CO-meting?
Viergasmeting doe je bij verhoogt toerental, en dan gebruik je dus een andere tabel, en dan mag je met deze auto dus maar 0.3% CO hebben (en stationair max. 0.5%).
@robert_corsa dat gaan we eerst ook proberen zonder kat... Olie verbruik is een liter op 8000 of zo iets... Als ik een klepje hoor.. Dan gooi ik er wat bij.. Zodat het pijl weer goed is
Ik maak gemiddeld maar 34 km perdag... Dus dat kan de kat ook verstoppen denk ik... Maar ik heb de egr ook afgedopt.. Dus ik ben zeer benieuwd naar de uitslag.. Ook al hou ik in mijn achterhoofd dat er mechien toch een nieuwe kat er onder moet... Vingers crossed...
@mdv1986 wrote:@robert_corsa dat gaan we eerst ook proberen zonder kat... Olie verbruik is een liter op 8000 of zo iets... Als ik een klepje hoor.. Dan gooi ik er wat bij.. Zodat het pijl weer goed is
Ik maak gemiddeld maar 34 km perdag... Dus dat kan de kat ook verstoppen denk ik... Maar ik heb de egr ook afgedopt.. Dus ik ben zeer benieuwd naar de uitslag.. Ook al hou ik in mijn achterhoofd dat er mechien toch een nieuwe kat er onder moet... Vingers crossed...
Sent from my iPhone using Tapatalk gr mark
Heel benieuwd naar de resultaten zonder kat, dus als je wat meetwaardes kan posten houd ik me warm aanbevolen