@IceFreak wrote:Goh, ik weet nog wel een jaar geleden. Toen trok ik als 1 van de eerste aan de bel en wat kreeg ik? Een waarschuwing dat ik het zelf op moest lossen. Toen mocht ik mensen niet waarschuwen en moet je nu eens zien wat voor kloten vent het is!
Toendertijd zou ik een X16XE + Inbouw + Koppeling + Chip + 3 meters (volt, oliedruk, temperatuur) overnemen. Nadat hij het wel 10x had uitgesteld en het geld niet terug wou doen, ben ik er maar langs gegaan (met vader en broer). Nou, dat blok 'zou' gereviseerd zijn... Weinig van gemerkt. Het blok zat onder de olie en het zand... Toch maar meegenomen want ja, hij was al betaald. Thuis maar verder bekeken, bleek de distributie gewoon te zijn gesprongen. Dagdag blokje en 700 euro (!!!)...
Die klootzak mag van mij aan de allerhoogste boom gehangen worden, dan wil ik hem er persoonlijk nog wel uit slaan. Zo ga je niet met mensen om, punt.
Ik had heel veel vertrouwen in mensen, maar dat vertrouwen is in 1x weg. Ik koop/bestel alleen nog spullen bij mensen die ik persoonlijk vertrouw of een keer heb gezien... Dit is 1x en NOOIT weer
dat blok stond toen in een topic he wat je gekocht had erg dat je toen niet gehoord werd en dat je het zelf maar moest oplosen terwijl een hoop had kunnen verkomen kon worden
meschien dat het form hier tog iets mee kan doen meschien 3 waschuwingen en dan lig je er af zoiets