www.opelvectra.info - Alweer updates !!!

PAASHAAS

Post veel
sitelogo.jpg

De afgelopen 3/4 jaar heb ik heel weinig aan m'n website kunnen doen, maar vandaag kan ik dan toch melden dat er een hoop op de website bijgekomen is !

Alleen de rijders-pagina's moeten nog gebeuren, maar ik heb pas sinds vandaag fatsoendelijk internet, dus ik heb nog een hele hoop mail om binnen te halen :oops:

Enfin, wat is er nieuw :

- Fotopagina's : vrouw & Vectra, crash/schade foto's, Humor foto's, werk Vectra's, vakantie foto's

- Poll's : er zijn 4 nieuwe poll's waar iedereen op mag stemmen !

- Een uitvoerings overzicht van de Vectra B (tech-info)

- Afkortingen overzicht (techinfo)

- Verschillen overzicht Vectra C1 & C2

- Te koop pagina

Bijgewerkt : De gespot pagina's, de links pagina, hoofdpagina, meeting pagina, tech info

Ik hoop dat jullie het leuk vinden, en dat jullie ff stemmen natuurlijk op de poll's !

Ziet er goed uit! Heb al mooi gebruik van je How-2's kunnen maken bij het uitbouwen van mn koplampen, nog voor ik deze post zag! :P Top, bedankt!

Ziet er goed uit! Heb al mooi gebruik van je How-2's kunnen maken bij het uitbouwen van mn koplampen, nog voor ik deze post zag! :P Top, bedankt!

Leuke site Paashaas! Heb op alle polls gestemd :thumbup

En nu weer terug om wat kiekjes te klikken :kewlpics

Leuke site Paashaas! Heb op alle polls gestemd :thumbup

En nu weer terug om wat kiekjes te klikken :kewlpics

@speaker : vooral veel plaatjes kijken ;-)

@dennis : Dankzij de ziektewet heb ik idd 3 dagen non-stop kunnen werken aan de site...

@Nova...: Ik leef ook ja, onkruid vergaat niet heh ;-) By the way : Ik kom volgende week naar de Macmeet als het weer mee zit....

@CAlberts : Fijn dat je er iets aan had ! :thumbup

@speaker : vooral veel plaatjes kijken ;-)

@dennis : Dankzij de ziektewet heb ik idd 3 dagen non-stop kunnen werken aan de site...

@Nova...: Ik leef ook ja, onkruid vergaat niet heh ;-) By the way : Ik kom volgende week naar de Macmeet als het weer mee zit....

@CAlberts : Fijn dat je er iets aan had ! :thumbup

Vanaf vandaag zijn de vectra-rijders pagina's weer bijgewerkt, de te koop pagina is flink gevuld....

De mailserver draait ook weer zoals het hoort....Nu iedereen nog ff de polls invullen svp :angel

Terug
Naar boven