V Vinci Forumbewoner 21 aug 2011 #61 Ken je dat, dat je net een slok koffie in je mik hebt en dan zo iets ziet?? En dan PPPPPFFFFFFFFFFFFFFF uke uke uke doet en overal koffie zit.... Nou, dat gebeurde toen ik deze lelijke 'Audi' zag!!
Ken je dat, dat je net een slok koffie in je mik hebt en dan zo iets ziet?? En dan PPPPPFFFFFFFFFFFFFFF uke uke uke doet en overal koffie zit.... Nou, dat gebeurde toen ik deze lelijke 'Audi' zag!!
A Astra F Vaassen Komt hier geregeld 21 aug 2011 #62 Hoe bedenk je zoiets in godsnaam??? :???: :???: :???: Die verkoop je toch nooit maargoed :shock: uke uke uke
Hoe bedenk je zoiets in godsnaam??? :???: :???: :???: Die verkoop je toch nooit maargoed :shock: uke uke uke
A Astra F Vaassen Komt hier geregeld 21 aug 2011 #63 Hoe bedenk je zoiets in godsnaam??? :???: :???: :???: Die verkoop je toch nooit maargoed :shock: uke uke uke
Hoe bedenk je zoiets in godsnaam??? :???: :???: :???: Die verkoop je toch nooit maargoed :shock: uke uke uke
N NL-Kevin Post best veel 21 aug 2011 #66 jammer, ben wel benieuwd. iemand die er per ongeluk misschien een foto van heeft?
N NL-Kevin Post best veel 21 aug 2011 #67 jammer, ben wel benieuwd. iemand die er per ongeluk misschien een foto van heeft?
D Dr.Insane Komt weleens kijken 21 aug 2011 #68 Hierbij nog een linkje naar de "dikke Aupel Astra" http://www.autoblog.nl/archive/2011/08/21/lekker-gepimpt-opel-astra-station-met-audi-neusje" onclick="window.open(this.href);return false;
Hierbij nog een linkje naar de "dikke Aupel Astra" http://www.autoblog.nl/archive/2011/08/21/lekker-gepimpt-opel-astra-station-met-audi-neusje" onclick="window.open(this.href);return false;
D Dr.Insane Komt weleens kijken 21 aug 2011 #69 Hierbij nog een linkje naar de "dikke Aupel Astra" http://www.autoblog.nl/archive/2011/08/21/lekker-gepimpt-opel-astra-station-met-audi-neusje" onclick="window.open(this.href);return false;
Hierbij nog een linkje naar de "dikke Aupel Astra" http://www.autoblog.nl/archive/2011/08/21/lekker-gepimpt-opel-astra-station-met-audi-neusje" onclick="window.open(this.href);return false;
F Fearless Forumbewoner 21 aug 2011 #70 Voordat je zon ding gaat plakken en knippen heb je toch al een beeld vna hoe het er uit gaat zien? WAT EEN GEDROCHT!
Voordat je zon ding gaat plakken en knippen heb je toch al een beeld vna hoe het er uit gaat zien? WAT EEN GEDROCHT!
F Fearless Forumbewoner 21 aug 2011 #71 Voordat je zon ding gaat plakken en knippen heb je toch al een beeld vna hoe het er uit gaat zien? WAT EEN GEDROCHT!
Voordat je zon ding gaat plakken en knippen heb je toch al een beeld vna hoe het er uit gaat zien? WAT EEN GEDROCHT!
V Vinci Forumbewoner 21 aug 2011 #72 Is dat ding niet een keer in de grote beurt gedaan ofzo?? :jerry
V Vinci Forumbewoner 21 aug 2011 #73 Is dat ding niet een keer in de grote beurt gedaan ofzo?? :jerry
V Vinci Forumbewoner 21 aug 2011 #76 Die bodykit zit het onderstel echt als een te grote hoed op iemands hoofd.... :wtf
S sjorsjeloobeek Lid 21 aug 2011 #77 uke uke uke uke damn zo iemand hoor je omtelegge.... uke ik heb er niet zoveel verstand van maar die auto is echt geen 12.000 euro waard... zoiets doe je gwn niet met een opel beetje erg respectloos..:S
uke uke uke uke damn zo iemand hoor je omtelegge.... uke ik heb er niet zoveel verstand van maar die auto is echt geen 12.000 euro waard... zoiets doe je gwn niet met een opel beetje erg respectloos..:S
V Vinci Forumbewoner 21 aug 2011 #78 Die bodykit zit het onderstel echt als een te grote hoed op iemands hoofd.... :wtf
M mrmonkey Loopt hier de deur plat 21 aug 2011 #79 Niemand die doorheb dat je weinig aan NOS heb op een diesel.... :jerry
S sjorsjeloobeek Lid 21 aug 2011 #80 uke uke uke uke damn zo iemand hoor je omtelegge.... uke ik heb er niet zoveel verstand van maar die auto is echt geen 12.000 euro waard... zoiets doe je gwn niet met een opel beetje erg respectloos..:S
uke uke uke uke damn zo iemand hoor je omtelegge.... uke ik heb er niet zoveel verstand van maar die auto is echt geen 12.000 euro waard... zoiets doe je gwn niet met een opel beetje erg respectloos..:S