WTF bizarre Astra G station....

@devries_met_ck wrote:

Volgens mij is dit meer een gevalletje van>

(start deuntje van goede blowersmuziek op)

Ik rookte me een joint, en ik ik werd high.

Ik had een orginele witte Astra diesel,

maar ja ik was high.

Keek door de raam naar buiten en zag de Audi van de buurman staan.

Nam nog een trekje van mijn joint, because i got high.

Ik jatte zijn bumper because i got high.

Past hem om mijn Astra, beacause i got high.

Ik spacede naar de aHeuts, beacuase i got high.

kocht daar kilo,s polyester en plamuur, because i got high

en en plammuurde en schuurde mijn Astra, ja ja.

Maar toen schrok ik wakker uit mijn high.

Ik zag een verneukte Astra en dacht WHY.

Ik zette haar op Marktplaats en everyone Cry-ed

Because i got high, because i got High.

:afro :afro :afro :afro

[youtube:zssw2c8e]

kon het niet laten. :jerry

Ongelofelijk. Al wel eens eerder gezien, maar wat blijft dit verschrikkelijk lelijk zeg. Zonde van het geld, dat krijg je er ook nooit meer voor terug, tenzij de gebruikte plastic prijs erg omhoog gaat.

@wimpell wrote:@dion87 wrote:mensen mensen... misschien is hier iemand wel ontzettend gelukkig van geworden :jerry

kun je dat zijn met zon auto??? ;)

wansmaak is ook... laat ook eigenlijk maar ik klets vol uit me nek..hahaha.

maar misschien is de gene die em heeft er wel heel blij mee en praten jullie hem/haar een depressie aan... kom op mensen, denk toch eens aan een ander. hou de kerst vibe alive :jerry

Moet haast wel gebouwd zijn door een bedrijf. Puur om te laten zien wat ze kunnen....zoiets verzin je namelijk niet zelf als je een gezond verstand hebt.

Weggegooid geld weer.

Of je koopt een mooie astra omdat die goedkoper is als een audi, en bouwt hem dan om tot een audi... Doet me denken aan die foto van die witte opel A4 of audi omega... :hmmz

Maar toch blijft het geen porum!

Grt

Is dit een conceptcar van een Russische autofabrikant?

Een beetje nette spoiler oke, maar dit is meer een plastic auto... gatver

Die deuren zijn anders wel redelijk ruk als je met je auto in een parkeergarage staat tussen 2 van die truttenschuddertjes ingeparkeerd.

@Astra_DLS wrote:Die deuren zijn anders wel redelijk ruk als je met je auto in een parkeergarage staat tussen 2 van die truttenschuddertjes ingeparkeerd.

hoef je niet eens in een parkeergarage te staan, kan hier op mijn oprit de deur nog niet eens openen..

de man (idioot) heeft waarschijnlijk in een villa gewoond en schaamde zich ten opzichte van zijn buren voor zijn astra...

:jerry :jerry

Terug
Naar boven