J Juffer1 Hoort bij de inboedel 12 jun 2011 #166 @margriet1987 wrote:ik woon in flippercity..... Hier nog 1 uit flippercity :thumbup @turbootje wrote:ik ben een grensgeval Tja, dat zeiden je doktoren de vorige keer ook al tegen ons.. maar volgens hun was er nog geen gevaar voor de samenleving :jerry @No Fear wrote:Hier ook een grensgeval ermelo/harderwijk :jerry Dan eens in de gaten houden of ik jou ook tegen kom, tot dusver heb ik je volgens mij nog niet gespot :angel
@margriet1987 wrote:ik woon in flippercity..... Hier nog 1 uit flippercity :thumbup @turbootje wrote:ik ben een grensgeval Tja, dat zeiden je doktoren de vorige keer ook al tegen ons.. maar volgens hun was er nog geen gevaar voor de samenleving :jerry @No Fear wrote:Hier ook een grensgeval ermelo/harderwijk :jerry Dan eens in de gaten houden of ik jou ook tegen kom, tot dusver heb ik je volgens mij nog niet gespot :angel
J Juffer1 Hoort bij de inboedel 12 jun 2011 #167 @margriet1987 wrote:ik woon in flippercity..... Hier nog 1 uit flippercity :thumbup @turbootje wrote:ik ben een grensgeval Tja, dat zeiden je doktoren de vorige keer ook al tegen ons.. maar volgens hun was er nog geen gevaar voor de samenleving :jerry @No Fear wrote:Hier ook een grensgeval ermelo/harderwijk :jerry Dan eens in de gaten houden of ik jou ook tegen kom, tot dusver heb ik je volgens mij nog niet gespot :angel
@margriet1987 wrote:ik woon in flippercity..... Hier nog 1 uit flippercity :thumbup @turbootje wrote:ik ben een grensgeval Tja, dat zeiden je doktoren de vorige keer ook al tegen ons.. maar volgens hun was er nog geen gevaar voor de samenleving :jerry @No Fear wrote:Hier ook een grensgeval ermelo/harderwijk :jerry Dan eens in de gaten houden of ik jou ook tegen kom, tot dusver heb ik je volgens mij nog niet gespot :angel
M margriet1987 Komt weleens kijken 13 jun 2011 #168 @Juffer1 wrote:@margriet1987 wrote:ik woon in flippercity..... Hier nog 1 uit flippercity :thumbup @turbootje wrote:ik ben een grensgeval Tja, dat zeiden je doktoren de vorige keer ook al tegen ons.. maar volgens hun was er nog geen gevaar voor de samenleving :jerry @No Fear wrote:Hier ook een grensgeval ermelo/harderwijk :jerry Dan eens in de gaten houden of ik jou ook tegen kom, tot dusver heb ik je volgens mij nog niet gespot :angel hmm grensgevallen... over welke grens hebben we het dan? @ juffer1 je bent zeker ook heel toevallig brandweerman al dan niet vrijwillig?
@Juffer1 wrote:@margriet1987 wrote:ik woon in flippercity..... Hier nog 1 uit flippercity :thumbup @turbootje wrote:ik ben een grensgeval Tja, dat zeiden je doktoren de vorige keer ook al tegen ons.. maar volgens hun was er nog geen gevaar voor de samenleving :jerry @No Fear wrote:Hier ook een grensgeval ermelo/harderwijk :jerry Dan eens in de gaten houden of ik jou ook tegen kom, tot dusver heb ik je volgens mij nog niet gespot :angel hmm grensgevallen... over welke grens hebben we het dan? @ juffer1 je bent zeker ook heel toevallig brandweerman al dan niet vrijwillig?
M margriet1987 Komt weleens kijken 13 jun 2011 #169 @Juffer1 wrote:@margriet1987 wrote:ik woon in flippercity..... Hier nog 1 uit flippercity :thumbup @turbootje wrote:ik ben een grensgeval Tja, dat zeiden je doktoren de vorige keer ook al tegen ons.. maar volgens hun was er nog geen gevaar voor de samenleving :jerry @No Fear wrote:Hier ook een grensgeval ermelo/harderwijk :jerry Dan eens in de gaten houden of ik jou ook tegen kom, tot dusver heb ik je volgens mij nog niet gespot :angel hmm grensgevallen... over welke grens hebben we het dan? @ juffer1 je bent zeker ook heel toevallig brandweerman al dan niet vrijwillig?
@Juffer1 wrote:@margriet1987 wrote:ik woon in flippercity..... Hier nog 1 uit flippercity :thumbup @turbootje wrote:ik ben een grensgeval Tja, dat zeiden je doktoren de vorige keer ook al tegen ons.. maar volgens hun was er nog geen gevaar voor de samenleving :jerry @No Fear wrote:Hier ook een grensgeval ermelo/harderwijk :jerry Dan eens in de gaten houden of ik jou ook tegen kom, tot dusver heb ik je volgens mij nog niet gespot :angel hmm grensgevallen... over welke grens hebben we het dan? @ juffer1 je bent zeker ook heel toevallig brandweerman al dan niet vrijwillig?
A Astra1.6sport Komt weleens kijken 14 jun 2011 #172 @DanielC20xe wrote:Landgraaf (Limburg) haha zie ik toch iemand van landgraaf ertussen staan Kom zelf ook uit landgraaf
@DanielC20xe wrote:Landgraaf (Limburg) haha zie ik toch iemand van landgraaf ertussen staan Kom zelf ook uit landgraaf
A Astra1.6sport Komt weleens kijken 14 jun 2011 #174 @DanielC20xe wrote:Landgraaf (Limburg) haha zie ik toch iemand van landgraaf ertussen staan Kom zelf ook uit landgraaf
@DanielC20xe wrote:Landgraaf (Limburg) haha zie ik toch iemand van landgraaf ertussen staan Kom zelf ook uit landgraaf
J Jelmer_AstraH Komt weleens kijken 26 jun 2011 #175 @margriet1987 wrote:dat klinkt raar lippenhuizen.... :hmmz Hoe zo klinkt raar (A) ? komt het je bekend voor? vast niet want er wonen 1300 mensen dus lekker rustig.
@margriet1987 wrote:dat klinkt raar lippenhuizen.... :hmmz Hoe zo klinkt raar (A) ? komt het je bekend voor? vast niet want er wonen 1300 mensen dus lekker rustig.
J Jelmer_AstraH Komt weleens kijken 26 jun 2011 #177 @margriet1987 wrote:dat klinkt raar lippenhuizen.... :hmmz Hoe zo klinkt raar (A) ? komt het je bekend voor? vast niet want er wonen 1300 mensen dus lekker rustig.
@margriet1987 wrote:dat klinkt raar lippenhuizen.... :hmmz Hoe zo klinkt raar (A) ? komt het je bekend voor? vast niet want er wonen 1300 mensen dus lekker rustig.
B bastiaan1981 Komt hier geregeld 17 jun 2011 #180 @Astra_DLS wrote:Emmeloord is stevig vertegenwoordigd alhier, maar ik mis toch echt de hoofdstad van die mooie polder... Woonachtig dus in Lelystad!!! (iemand moet het doen hea). maar emmeloord was er wel eerder
@Astra_DLS wrote:Emmeloord is stevig vertegenwoordigd alhier, maar ik mis toch echt de hoofdstad van die mooie polder... Woonachtig dus in Lelystad!!! (iemand moet het doen hea). maar emmeloord was er wel eerder