M Manta 24V Loopt hier de deur plat 10 jan 2010 #81 Zo een best pak, Hier net zo. Heb vannacht 250km gedrift met de ascona HEERLIJK. Was er om half 3 weer
Zo een best pak, Hier net zo. Heb vannacht 250km gedrift met de ascona HEERLIJK. Was er om half 3 weer
O opelmantagek Post best veel 2 feb 2010 #82 Hier nog wat sneeuw foto's van mijne manta in de sneeuw, Baasje moest zonodig weer eens sleutelen aan de kadett. Brrrrr met mijn sloffen in de sneew trok toch wel wat koud op, ben blij dat ik nu weer binnen sta :thumbup
Hier nog wat sneeuw foto's van mijne manta in de sneeuw, Baasje moest zonodig weer eens sleutelen aan de kadett. Brrrrr met mijn sloffen in de sneew trok toch wel wat koud op, ben blij dat ik nu weer binnen sta :thumbup
M Martijntwello Komt hier geregeld 2 feb 2010 #84 hey emiel.. parkeer jij hem altijd in de struiken ??
M mantamafkees01 Loopt hier de deur plat 2 feb 2010 #85 Ja, en daarom heeft ie elke keer weer van die onderlippen nodig. Gek hé?
E Emiel-Manta Hoort bij de inboedel 2 feb 2010 #86 jullie gaan door voor de koelkast hahah nee, dat was toch echt eenmalig hoor als 'ie straks (oooit) af is dan zal ik er niet meer zo gek mee doen!
jullie gaan door voor de koelkast hahah nee, dat was toch echt eenmalig hoor als 'ie straks (oooit) af is dan zal ik er niet meer zo gek mee doen!
J JOZO Loopt hier de deur plat 3 feb 2010 #89 Hier ook genoeg sneeuw gevallen voor een fotoshootje, maar met schade is een fotoreportage niet waard..
Hier ook genoeg sneeuw gevallen voor een fotoshootje, maar met schade is een fotoreportage niet waard..
K Kermitkiller Hoort bij de inboedel 3 feb 2010 #90 dan neem je toch de shoot van de achter kant ook weer eens wat anders
M mantamafkees01 Loopt hier de deur plat 3 feb 2010 #93 Dank u. Is weer eens wat anders, en staat em goed. Voor nog iets plat gooien en klaarrrrrrrr. [/URL]
E Emiel-Manta Hoort bij de inboedel 3 feb 2010 #94 verbredertje voor zou ook geen kwaad kunnen :O maar wel een erg tof bakkie zo mafkees!
M Martijntwello Komt hier geregeld 3 feb 2010 #95 origineel gepost door Emiel-Manta verbredertje voor zou ook geen kwaad kunnen :O maar wel een erg tof bakkie zo mafkees! spoorverbreders :hmmz.. ik denk niet dat rob er nog veel heeft :angel:angel :sleeping
origineel gepost door Emiel-Manta verbredertje voor zou ook geen kwaad kunnen :O maar wel een erg tof bakkie zo mafkees! spoorverbreders :hmmz.. ik denk niet dat rob er nog veel heeft :angel:angel :sleeping
M mantamafkees01 Loopt hier de deur plat 3 feb 2010 #96 origineel gepost door Emiel-Manta verbredertje voor zou ook geen kwaad kunnen :O maar wel een erg tof bakkie zo mafkees! Niet nodig denk ik, staat goed zo. :thumbup
origineel gepost door Emiel-Manta verbredertje voor zou ook geen kwaad kunnen :O maar wel een erg tof bakkie zo mafkees! Niet nodig denk ik, staat goed zo. :thumbup
M mantamafkees01 Loopt hier de deur plat 3 feb 2010 #97 origineel gepost door MantaTeamTwello origineel gepost door Emiel-Manta verbredertje voor zou ook geen kwaad kunnen :O maar wel een erg tof bakkie zo mafkees! spoorverbreders :hmmz.. ik denk niet dat rob er nog veel heeft :angel:angel :sleeping Waar zullen die toch heen zijn gegaan?
origineel gepost door MantaTeamTwello origineel gepost door Emiel-Manta verbredertje voor zou ook geen kwaad kunnen :O maar wel een erg tof bakkie zo mafkees! spoorverbreders :hmmz.. ik denk niet dat rob er nog veel heeft :angel:angel :sleeping Waar zullen die toch heen zijn gegaan?
E Emiel-Manta Hoort bij de inboedel 4 feb 2010 #98 ieder 't zijn Rob :thumbup en ik verwacht dat er een paar flinke verbreders naar een immitatie 400 zijn gegaan
ieder 't zijn Rob :thumbup en ik verwacht dat er een paar flinke verbreders naar een immitatie 400 zijn gegaan
M Martijntwello Komt hier geregeld 4 feb 2010 #99 origineel gepost door Emiel-Manta ieder 't zijn Rob :thumbup en ik verwacht dat er een paar flinke verbreders naar een immitatie 400 zijn gegaan jij mag niet meer raden...
origineel gepost door Emiel-Manta ieder 't zijn Rob :thumbup en ik verwacht dat er een paar flinke verbreders naar een immitatie 400 zijn gegaan jij mag niet meer raden...