K killer Komt weleens kijken 7 dec 2010 #21 dankje ja dat komt wel goed, maar als er een ander blok in komt dan word het toch een 3.0 mv6 of een chevy v8. eerst maar hier ff mee rondrijden gr. tonny
dankje ja dat komt wel goed, maar als er een ander blok in komt dan word het toch een 3.0 mv6 of een chevy v8. eerst maar hier ff mee rondrijden gr. tonny
K killer Komt weleens kijken 7 dec 2010 #22 ja klopt, dit is in principe de viva coupe! het blok is engels, de rest er omheen is bijna gelijk aan de opel. ja carpoort moet nog afgebouwd worden, maar heb eerst weer een vergunning nodig van de gemeente :swear gr. tonny
ja klopt, dit is in principe de viva coupe! het blok is engels, de rest er omheen is bijna gelijk aan de opel. ja carpoort moet nog afgebouwd worden, maar heb eerst weer een vergunning nodig van de gemeente :swear gr. tonny
B bettus accu Loopt hier de deur plat 7 dec 2010 #23 mooi ding! vraagt om een 8 cilinder haha.:thumbup
K killer Komt weleens kijken 7 dec 2010 #24 dankje ja dat komt wel goed, maar als er een ander blok in komt dan word het toch een 3.0 mv6 of een chevy v8. eerst maar hier ff mee rondrijden gr. tonny
dankje ja dat komt wel goed, maar als er een ander blok in komt dan word het toch een 3.0 mv6 of een chevy v8. eerst maar hier ff mee rondrijden gr. tonny
B bettus accu Loopt hier de deur plat 7 dec 2010 #25 mooi ding! vraagt om een 8 cilinder haha.:thumbup
K killer Komt weleens kijken 7 dec 2010 #28 ja dat klopt, schijnt de zelfde opbouw als een manta a te hebben. en de gordels zijn niet verplicht in deze auto :vertag gr. tonny
ja dat klopt, schijnt de zelfde opbouw als een manta a te hebben. en de gordels zijn niet verplicht in deze auto :vertag gr. tonny
M miesgeri Komt hier geregeld 7 dec 2010 #29 gordel plicht toch per 1 jan 1970 en auto is van 1971 :wtf zal het nog maar es nagaan dan groet michel
gordel plicht toch per 1 jan 1970 en auto is van 1971 :wtf zal het nog maar es nagaan dan groet michel
K killer Komt weleens kijken 7 dec 2010 #30 ja dat klopt, schijnt de zelfde opbouw als een manta a te hebben. en de gordels zijn niet verplicht in deze auto :vertag gr. tonny
ja dat klopt, schijnt de zelfde opbouw als een manta a te hebben. en de gordels zijn niet verplicht in deze auto :vertag gr. tonny
M miesgeri Komt hier geregeld 7 dec 2010 #31 gordel plicht toch per 1 jan 1970 en auto is van 1971 :wtf zal het nog maar es nagaan dan groet michel
gordel plicht toch per 1 jan 1970 en auto is van 1971 :wtf zal het nog maar es nagaan dan groet michel
T TonSR Loopt hier de deur plat 7 dec 2010 #32 wil je er niet van af,dan gaarne joetoetje:wub:wub waar vindt je nou zoon ding,ik loop nooit zoiets tegen het lijf is dit weer zoon boeren schuur vonst:wub
wil je er niet van af,dan gaarne joetoetje:wub:wub waar vindt je nou zoon ding,ik loop nooit zoiets tegen het lijf is dit weer zoon boeren schuur vonst:wub
K killer Komt weleens kijken 7 dec 2010 #33 ja, die man had hem er altijd staan, elke 2 jaar nieuwe keuring, maar reed er bijna nooit mee. nu had hij klachten uit de buurd over de parkeerplek die dan altijd bezet was. toen heb ik hem en bod gedaan die hem wel aansprak. gr. tonny
ja, die man had hem er altijd staan, elke 2 jaar nieuwe keuring, maar reed er bijna nooit mee. nu had hij klachten uit de buurd over de parkeerplek die dan altijd bezet was. toen heb ik hem en bod gedaan die hem wel aansprak. gr. tonny
T TonSR Loopt hier de deur plat 7 dec 2010 #34 wil je er niet van af,dan gaarne joetoetje:wub:wub waar vindt je nou zoon ding,ik loop nooit zoiets tegen het lijf is dit weer zoon boeren schuur vonst:wub
wil je er niet van af,dan gaarne joetoetje:wub:wub waar vindt je nou zoon ding,ik loop nooit zoiets tegen het lijf is dit weer zoon boeren schuur vonst:wub
H HAICO Post best veel 7 dec 2010 #35 gordelplicht vanaf 1-1-1971 dacht ik:hmmz wel leuk zo'n firenza! lindeholt ? vandaar die rare huisnummers
gordelplicht vanaf 1-1-1971 dacht ik:hmmz wel leuk zo'n firenza! lindeholt ? vandaar die rare huisnummers
K killer Komt weleens kijken 7 dec 2010 #36 ja, die man had hem er altijd staan, elke 2 jaar nieuwe keuring, maar reed er bijna nooit mee. nu had hij klachten uit de buurd over de parkeerplek die dan altijd bezet was. toen heb ik hem en bod gedaan die hem wel aansprak. gr. tonny
ja, die man had hem er altijd staan, elke 2 jaar nieuwe keuring, maar reed er bijna nooit mee. nu had hij klachten uit de buurd over de parkeerplek die dan altijd bezet was. toen heb ik hem en bod gedaan die hem wel aansprak. gr. tonny
H HAICO Post best veel 7 dec 2010 #37 gordelplicht vanaf 1-1-1971 dacht ik:hmmz wel leuk zo'n firenza! lindeholt ? vandaar die rare huisnummers
gordelplicht vanaf 1-1-1971 dacht ik:hmmz wel leuk zo'n firenza! lindeholt ? vandaar die rare huisnummers
K killer Komt weleens kijken 7 dec 2010 #38 haha, ja precies! geen idee, zal eens kijken als ik van de week de papieren in mijn handen heb. ja vond het zelf ook wel een apart ding, en ik denk dat ik er wel iets leuks van kan maken gr. tonny
haha, ja precies! geen idee, zal eens kijken als ik van de week de papieren in mijn handen heb. ja vond het zelf ook wel een apart ding, en ik denk dat ik er wel iets leuks van kan maken gr. tonny
K killer Komt weleens kijken 7 dec 2010 #39 haha, ja precies! geen idee, zal eens kijken als ik van de week de papieren in mijn handen heb. ja vond het zelf ook wel een apart ding, en ik denk dat ik er wel iets leuks van kan maken gr. tonny
haha, ja precies! geen idee, zal eens kijken als ik van de week de papieren in mijn handen heb. ja vond het zelf ook wel een apart ding, en ik denk dat ik er wel iets leuks van kan maken gr. tonny
C champo Loopt hier de deur plat 7 dec 2010 #40 Hoef je je ook niet druk te maken om veerschotels die roesten.