J JohnC Komt hier geregeld 9 jan 2010 #1 ik heb even jullie hulp nodig. ik heb laatst een auto gekocht met veel los spul, nu kwam ik deze kappen tegen niet van een manta. maar waar wel van. ?????????? bij de laatste heb ik de sleutels van een vivaro er bij gedaan voor de maat
ik heb even jullie hulp nodig. ik heb laatst een auto gekocht met veel los spul, nu kwam ik deze kappen tegen niet van een manta. maar waar wel van. ?????????? bij de laatste heb ik de sleutels van een vivaro er bij gedaan voor de maat
B bettus accu Loopt hier de deur plat 9 jan 2010 #2 die kleine zijn B commodore en die grote van C commodore
M MantasticB1 Komt hier geregeld 9 jan 2010 #3 origineel gepost door bettus accu die kleine zijn B commodore en die grote van C commodore wou ik ook al zeggen al ben ik geen commo kenner...maar die hebben die volgens mij gehad
origineel gepost door bettus accu die kleine zijn B commodore en die grote van C commodore wou ik ook al zeggen al ben ik geen commo kenner...maar die hebben die volgens mij gehad
J JohnC Komt hier geregeld 9 jan 2010 #4 oke bedankt heb er ook wel spul bij van een commo maar kon dit niet zo plaatsen ook nog nooit gezien. zal ze wel op mp zetten met de rest.:thumbup
oke bedankt heb er ook wel spul bij van een commo maar kon dit niet zo plaatsen ook nog nooit gezien. zal ze wel op mp zetten met de rest.:thumbup