Wie Werken er met de feestdagen

mantadevil

Woont hier bijna
Zijn er nog meer mensen hier op het forum die gewoon met kerst en nieuwjaar moeten we rken en zoja wat voor w erk doe je

Moet zelf 1ste en 2de kerst dag werken van 17:00 tot 01:00

en jaarwisseling werk ik van 23:00 tot 08:00.

werk in de beveiliging en zit de 3 dagen op een AZC

Tjah....

Deze jongen heeft vanaf volgende week t/m 2de kerstdag storingsdienst elektra en cv en moet tot en met

31dec. gewoon werken :puke

Ben installateur van badkamers, keukens, toiletten, ketel vervanging, dakgoten etc...

Zal wel weer druk worden met bevroren waterleidingen!

Ik werk niet op 25 en 26 december en 1 januari maar de dagen daartussen gewoon wel.

Ik ben grafdelver en kan de overledenen niet boven de grond laten staan nou ?

Rik :)

@opelpower89 wrote:Als hondegeleider in de beveiliging moet ik altyd alle feestdagen werkrn

hahahah ja top baan hebbne wij toch he

veel werken weinin verdienen :jerry :jerry ,nouja dat valt ook wel mee

voordeel is wel dat kerst en nieuwjaar extra %en op zitten .

nieuwjaarsdag is 100% extra.

Ik hoef dit jaar niet. Maar met mijn ploegendienst en brandweer consignatie dienst kom ik dit jaar gewoon goed weg.

Nou oom agent werkt gewoon hoor hahaha

gelukkig wel 31 tot 22:00 uur dus optijd klaar.

kerst dit jaar wel vrij

gr vinc

Met kerst en nieuwjaarsdag vrij. De rest gewoon werken. Deze tijd een hoop bevroren remsystemen en kapotte accu's bij de DAF dealer...

@vincent23 wrote:Nou oom agent werkt gewoon hoor hahaha

gelukkig wel 31 tot 22:00 uur dus optijd klaar.

kerst dit jaar wel vrij

gr vinc

Nou zo slecht hebben jullie het dus niet ;) ,hoewel ik denk dat de meeste agaenten het rond middenancht op 31-12 best druk zullen hebben .

ben ook best beneiuwd wat ik dit jaar ga beleven met kerst op een AZC,vaak hebben die mensen vaak erg veel last ervan dat ze hier alleen zitten met alle gevolgen zoals veel zelfmoord .

@john.t wrote:Tjah....

Deze jongen heeft vanaf volgende week t/m 2de kerstdag storingsdienst elektra en cv en moet tot en met

31dec. gewoon werken :puke

Ben installateur van badkamers, keukens, toiletten, ketel vervanging, dakgoten etc...

Zal wel weer druk worden met bevroren waterleidingen!

hier vrijwel hetzelfde... althans het werk.

afhankelijk van het werk, gaan we door.. of rusten we uit. we zien wel.

uiteraard zit de deur met kerst, en op nieuwjaarsdag wel op slot.

Verplicht vrij van 24 t/m 2 januari

Enkel de collega's staan op oproep bij calamiteiten. (technische ondersteuning Apple systemen bij bedrijven)

Ben zelf office manager bij het bedrijf, dus ik ben de enige die zeker weten niet naar de zaak hoeft :-)

scholen hebben nou eenmaal vakantie, dus voor mij valt er niks te werken :D

Ik ga lekker in de vrieskou in Hongarije in ons huissie zitten! :thumbup :D

Terug
Naar boven