Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
[rquote=1919878&tid=146941&author=Aapje]Is voor de luchtfilterhuis te regelen op winter/zomer stand. Zit inderdaad een onderdruk/bi-metaaltje in.
Afijn, je kan 'm afdoppen of effe een goede op de sloop scoren [/rquote]
Oh, moet er dan ook een slangetje van dit onderdeel naar het luchtfilterhuis toe dan ?
Die heb ik er al jaaaaren niet meer opzitten.
Volgens mij is dat eraf gehaald met de installatie van LPG.
[rquote=1919878&tid=146941&author=Aapje]Is voor de luchtfilterhuis te regelen op winter/zomer stand. Zit inderdaad een onderdruk/bi-metaaltje in.
Afijn, je kan 'm afdoppen of effe een goede op de sloop scoren [/rquote]
Oh, moet er dan ook een slangetje van dit onderdeel naar het luchtfilterhuis toe dan ?
Die heb ik er al jaaaaren niet meer opzitten.
Volgens mij is dat eraf gehaald met de installatie van LPG.