Wie weet of mijn corsa 1.4 xe 16v sport uit 2001 abs heeft??

Als je contact in stand 2 zet. Moet er op je dashboard een abs lampje oplichten als het erop zit.

Sent from my GT-I9001 using Tapatalk

onder de kap zie je zo de abs pomp zitten ;) (is een log ding rechts achterin)

anders gewoon heel hard remmen, begint je pedaal te trillen heb je abs :jerry

Hallo abs lampje brand niet maar en zit wel een kleine kastje waar blauwe leidingen uitkomen naast de luchtfilterhuisje maar ik weet niet of dit de abs is

Normaal zit ie juist aan de andere kant van het blok...le luchtfilterbak ligt aan de passagierskant, de abs aan de bestuurderskant.

@Astraman wrote:Normaal zit ie juist aan de andere kant van het blok...le luchtfilterbak ligt aan de passagierskant, de abs aan de bestuurderskant.

sorry mijn fout naast de koelvloeistof potje zit een metaal dingetje waar blauwe leidingen vandaan komen

:-P Neej ook niet, jij bedoelt dat zwarte potje, dat is voor de stuurbekrachtiging, die heb je dus ook king: Maar tussen dat zwarte potje en de veerpoot zeg maar, daat moet dat grijze blok liggen. Je koelvloeistof ligt achterin met een gele dop. Daarnaast zit een kleinvaatje met een zwart of een wit dopje op een groot rond zwart ding, dat is voor de remolie.

Het kan ook zijn dat jij de rembekrachtiger zelf bedoelt bedenk ik me net. Die ligt dan tegen het schutbord aan. Heb je anders een fotootje van onder de kap, kunnen we je gelijk uitsluitsel geven.

Als je wel abs had gehad, had er een blok (wat hier op lijkt) gezeten, met vier leidingen erop:

opeltigrazwart1995%20(11).jpg

Terug
Naar boven