M manta73 Post best veel 13 jan 2011 #1.321 Welkom op dit forum. Ziet er strak uit wfvdijk. Mooie kleur ook voor een gsi. Veel plezier ermee
B Black Magic Loopt hier de deur plat 13 jan 2011 #1.322 toch wat gevonden en dus nu even de bak vervangen ziet er leuk uit veel veilige kilometers gewenst met je nieuwe aanwinst
toch wat gevonden en dus nu even de bak vervangen ziet er leuk uit veel veilige kilometers gewenst met je nieuwe aanwinst
B BlitzKicker Komt weleens kijken 13 jan 2011 #1.323 Heel mooi kleurtje! Zit er goed uit idd, mooi origineel ook. Gefeliciteerd met de aankoop
B BlitzKicker Komt weleens kijken 16 jan 2011 #1.324 Ik had jullie nog wat fotootjes beloofd! :afro Vanmiddag even aan het poetsen geweest op de Manta. Toch mooi om te zien wat er onder het stof en de troep vandaan is gekomen. En weet iemand uit welke Opel dat stuur vandaan komt? :hmmz
Ik had jullie nog wat fotootjes beloofd! :afro Vanmiddag even aan het poetsen geweest op de Manta. Toch mooi om te zien wat er onder het stof en de troep vandaan is gekomen. En weet iemand uit welke Opel dat stuur vandaan komt? :hmmz
M mantallica Loopt hier de deur plat 16 jan 2011 #1.326 Dat ziet er strak en netjes uit!! Mooie Manta :wors
B BlitzKicker Komt weleens kijken 16 jan 2011 #1.328 Thx Ben er heel blij mee. Ik ga dit keer eens voor "cultuurbehoud" en origineel houden en maken. Iemand enig idee waar dat stuurwiel vandaan komt? WIl geen heel nieuw topic er aan wijden hehe. Tis wel een mooie dikkerd.
Thx Ben er heel blij mee. Ik ga dit keer eens voor "cultuurbehoud" en origineel houden en maken. Iemand enig idee waar dat stuurwiel vandaan komt? WIl geen heel nieuw topic er aan wijden hehe. Tis wel een mooie dikkerd.
K Kermitkiller Hoort bij de inboedel 17 jan 2011 #1.331 strakke bak pas er goed op :thumbup maar dat komt goed heb ik het vermoeden
S sjaakstra Lid 30 jan 2011 #1.335 Na een tijd van drukte en andere bezigheden.......... B1-sr- orange/zwart-76 bijna klaar!!...morgen keuren en dan ff foto's plaatsen. In In bedul was ie nog bijna orgineel,,NU niet meer gheghe..
Na een tijd van drukte en andere bezigheden.......... B1-sr- orange/zwart-76 bijna klaar!!...morgen keuren en dan ff foto's plaatsen. In In bedul was ie nog bijna orgineel,,NU niet meer gheghe..
M mantadevil Hoort bij de inboedel 5 mrt 2011 #1.336 rij sinds gisteren officieel met deze manta gisteren weer frisse apk derop gekregen
B BlitzKicker Komt weleens kijken 6 mrt 2011 #1.338 @mantadevil, ik blijf het een geslaagd ontwerp en dus ook een gave Manta vinden. Veel plezier met je nieuwe APKtje
@mantadevil, ik blijf het een geslaagd ontwerp en dus ook een gave Manta vinden. Veel plezier met je nieuwe APKtje