Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
dat zij 16inch velgen met de breedte, voor en achter 9j.
.nu lopen ze even niet aan door de nodige aanpassingen, maar ik moet me wielkasten nog even iets uit bouwen zodat de velgen er mooi invallen,en dan koni's erom heen.
hee hallo allemaal ik heb ongeveer 3weken terug een mattig verbreede kadett gsi gekocht een smurfen blauwe om precis te zijn, wie kan me meer vertellen over deze wagen een beetje geschiedenis, van waar en wanneer ie gebouwd is enzo?????
ik hoop dat er een paar van jullie meer van deze breede bullebak afweten.
ja alleen is tweety nu dood ben een keer achter op een andere auto gereden heb daarna nog een tijd een andere motorkap gehad.
heb even 3 foto's fan een foto gemaakt vandaar het rare effect.
bij tweety gingen veel mensen kijken of hij echt gespoten was en zaten er op den duur allemaal krassen op. mijn broer had hem voor mij gemaakt (tweety) hij is kunstenaar dus kan dat erg goed.
en ja de kadett was een 1.3nb maar niemand die het bij het stoplicht tegen me op durfde te nemen zo snel zag hij er uit.