Javascript is uitgeschakeld. Voor een betere ervaring, schakel Javascript aan in je browser voor je verder gaat.
Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven.
Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een
alternatieve webbrowser te gebruiken.
Wie kent dit actiemodel nog?
Toch maar eens foto opgezocht, onder scanner gelegd lukte niet want ding naar de eeuwige jachtvelden, maar even met de fotocamera een plaatje geschoten...
Dit was onze kadett vroeger. Sta ik met m'n zusje voor.
Wat waren die Clubs toch mooi :wub Wil er zeker nog eens een E1 bij kopen, maar goed ik heb voorlopig nog zat werk aan de D 1.3.
Ik wil evt nog wel wat speurwerk in de folders doen vanavond!
Graag! Denk echter niet dat je hem zal vinden in de gewone folders van de E...
Wat waren die Clubs toch mooi :wub Wil er zeker nog eens een E1 bij kopen, maar goed ik heb voorlopig nog zat werk aan de D 1.3.
Ik wil evt nog wel wat speurwerk in de folders doen vanavond!
Graag! Denk echter niet dat je hem zal vinden in de gewone folders van de E...
Het is wel grappig om te lezen dat bijna iedereen hier is aangestoken door pap's opel
Ik ben daar geen uitzondering bij
zou er graag een blauwe kadett c2 sedan met zwart skay interieur bij willen hebben :wub
de varajet vervangen door solex of weber, simons groep a, schroefset verbrede 13 inch ats classics
voor de rest poepie origineel :wors
Gr. Mario
Het is wel grappig om te lezen dat bijna iedereen hier is aangestoken door pap's opel
Ik ben daar geen uitzondering bij
zou er graag een blauwe kadett c2 sedan met zwart skay interieur bij willen hebben :wub
de varajet vervangen door solex of weber, simons groep a, schroefset verbrede 13 inch ats classics
voor de rest poepie origineel :wors
Gr. Mario
aaaah geurem menneke
wil je er over praten? :jerry
aaaah geurem menneke
wil je er over praten? :jerry