origineel gepost door mayhem
origineel gepost door daruler
:wtfsonde helaas is de eigenaar me ex (tja ze moet het opel virus vna iemand hebben)
maar die kadett heb volgens hun nooit lekker gelopen (dacht dat de verkeerde lmm op zat)
dus kijkd er niet van op dat het blok nu dood is!
was wel strak ding!!!!!!
:kewlpics
is eeuwig zonde!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
dan is t indd wie ik dacht dat t was... en zover ik weet is de eigenaresse je ex king: ik ken Luuk al een jaar of 10 en hij heeft altijd nog dames gehad
kerel heeft ook een corsa b c20xe.. over t algemeen is t wel zuinig op zijn auto's or.
@city77: is ie in onderdelen gegaan nadat Arnoud m weg had gedaan? ik weet dat ie by Arnoud geploft is, maar verder... was gewoon een goede nette kadett.
heb vorige week van Arnoud te horen gekregen dat ie de autocross in is gegaan, weer een originele nederlandse kadett seh minder
alles zat er op en der aan, rondom gele koni's met bijpassende verlaging, originele mantzel lip, lexmaul inlaat, Magnex rvs uitlaat, alu veerpootbrug, zeer nette 15 inch miglia velgen met hagelnieuwe banden proxis t1r, auto van binnen netjes, geen gaten in interieur enz enz enz echt super zonde. hoop dat ie niet op sevenum is

uke