2 2000 Hoort bij de inboedel 10 aug 2010 #2 Ik ken 'm niet, maar zou graag kennis maken Baal achteraf best wel dat ik een GTS gekocht heb, ipv een i500
Ik ken 'm niet, maar zou graag kennis maken Baal achteraf best wel dat ik een GTS gekocht heb, ipv een i500
H Hawke Post best veel 10 aug 2010 #3 Ja, ik heb hem al zien staan online. Pas maar op dat je geen concurrenten krijgt bij het kopen .
A arjontje Forumbewoner 10 aug 2010 #4 origineel gepost door Hawke Ja, ik heb hem al zien staan online. Pas maar op dat je geen concurrenten krijgt bij het kopen . Deze staat al een tijdje te koop.
origineel gepost door Hawke Ja, ik heb hem al zien staan online. Pas maar op dat je geen concurrenten krijgt bij het kopen . Deze staat al een tijdje te koop.
S Spijkcity Komt hier geregeld 10 aug 2010 #5 Ok,als ik hem inruilt krijg ik er geld op toe zei een verkoper. Best wel aantrekkelijk. Kijken wat de vrouw des huizes zeg
Ok,als ik hem inruilt krijg ik er geld op toe zei een verkoper. Best wel aantrekkelijk. Kijken wat de vrouw des huizes zeg
D DVO Komt hier geregeld 10 aug 2010 #6 origineel gepost door Spijkcity Ok,als ik hem inruilt krijg ik er geld op toe zei een verkoper. Best wel aantrekkelijk. Kijken wat de vrouw des huizes zeg je wilde toch groter gaan rijden Diem:hmmz
origineel gepost door Spijkcity Ok,als ik hem inruilt krijg ik er geld op toe zei een verkoper. Best wel aantrekkelijk. Kijken wat de vrouw des huizes zeg je wilde toch groter gaan rijden Diem:hmmz
S Spijkcity Komt hier geregeld 10 aug 2010 #7 Originally posted by DVO origineel gepost door Spijkcity Ok,als ik hem inruilt krijg ik er geld op toe zei een verkoper. Best wel aantrekkelijk. Kijken wat de vrouw des huizes zeg je wilde toch groter gaan rijden Diem:hmmz eigenlijk wel.maar denk dat mijn gts groot genoeg is. een i500 is natuurlijk wel ubergeil
Originally posted by DVO origineel gepost door Spijkcity Ok,als ik hem inruilt krijg ik er geld op toe zei een verkoper. Best wel aantrekkelijk. Kijken wat de vrouw des huizes zeg je wilde toch groter gaan rijden Diem:hmmz eigenlijk wel.maar denk dat mijn gts groot genoeg is. een i500 is natuurlijk wel ubergeil
J Jerremy Hoort bij de inboedel 10 aug 2010 #8 origineel gepost door Spijkcity Ok,als ik hem inruilt krijg ik er geld op toe zei een verkoper. Best wel aantrekkelijk. Kijken wat de vrouw des huizes zeg Klinkt als de betere deal ! Maar zei die verkoper er ook bij hoeveel ? Dat is een 2e nl. Dealers, garagebedrijven, handelaren zijn doorgaans niet happig op een trade zodra hun eigen geldzak op de balie moet komen.. of je moet een heel exclusieve, bijzonder voertuig achterlaten.
origineel gepost door Spijkcity Ok,als ik hem inruilt krijg ik er geld op toe zei een verkoper. Best wel aantrekkelijk. Kijken wat de vrouw des huizes zeg Klinkt als de betere deal ! Maar zei die verkoper er ook bij hoeveel ? Dat is een 2e nl. Dealers, garagebedrijven, handelaren zijn doorgaans niet happig op een trade zodra hun eigen geldzak op de balie moet komen.. of je moet een heel exclusieve, bijzonder voertuig achterlaten.
wim-v6 Forumbewoner 10 aug 2010 #9 Aan de andere kant verkoopt een vectra-C met niet al te grote motor makkelijker dan een Vectra-B 2.5 V6 in speciale uitvoering. Die laatste kan je vaak alleen maar aan een liefhebber kwijt. Willem
Aan de andere kant verkoopt een vectra-C met niet al te grote motor makkelijker dan een Vectra-B 2.5 V6 in speciale uitvoering. Die laatste kan je vaak alleen maar aan een liefhebber kwijt. Willem
T TJ-vectra Lid 10 aug 2010 #10 6450-, kost ie toch? Ik vind de achterkant wel heeeeel erg vet.. zelfde type als dat ik heb, met die vierkante kofferklep... welk type is dit dan een vectra b/c?? edit lees net dat het een vectra b is. Maar toch als ik de mijnes naast een andere vectra zeg -1996-- 1998 zie ik toch echt verschillen :S
6450-, kost ie toch? Ik vind de achterkant wel heeeeel erg vet.. zelfde type als dat ik heb, met die vierkante kofferklep... welk type is dit dan een vectra b/c?? edit lees net dat het een vectra b is. Maar toch als ik de mijnes naast een andere vectra zeg -1996-- 1998 zie ik toch echt verschillen :S
T TJ-vectra Lid 10 aug 2010 #15 origineel gepost door wim-v6 Vectra-B2 dus een Vectra-B Phase 2 na '99 model na 99 :angel ? is 99 zelf ook goed? Of heb ik echt 1 van de eerste versies? van de b2 serie
origineel gepost door wim-v6 Vectra-B2 dus een Vectra-B Phase 2 na '99 model na 99 :angel ? is 99 zelf ook goed? Of heb ik echt 1 van de eerste versies? van de b2 serie
wim-v6 Forumbewoner 10 aug 2010 #16 klopt ik heb weer een van de eerste van de B1 versies (19 januari 1996 2.5 V6 CDX) Willem
E Edvries Loopt hier de deur plat 10 aug 2010 #17 origineel gepost door wim-v6 klopt ik heb weer een van de eerste van de B1 versies (19 januari 1996 2.5 V6 CDX) Willem Wat zei ik....
origineel gepost door wim-v6 klopt ik heb weer een van de eerste van de B1 versies (19 januari 1996 2.5 V6 CDX) Willem Wat zei ik....
T TJ-vectra Lid 10 aug 2010 #18 sjezus, ben echt verliefd op die foto van de achterkant hoor, Mooie en niet overdreve bumper en uitlaat.... Ik ga t vrouwtje met de mooie kont, van mn achtergrond weg halen, en deze opel erop plaatsen :wub
sjezus, ben echt verliefd op die foto van de achterkant hoor, Mooie en niet overdreve bumper en uitlaat.... Ik ga t vrouwtje met de mooie kont, van mn achtergrond weg halen, en deze opel erop plaatsen :wub
wim-v6 Forumbewoner 10 aug 2010 #19 dit is een originele Vectra kont trouwens. de originele i500 kont De i500 is een opgewaardeerde Vectra-B 2.5 V6 Sport de motor heeft ipv 170 pk 192pk en er zitten dikkere voorremmen velgen en bumpers op, zo ook een kofferspoiler deze variant is er in Sedan en Station in engeland is deze als productie model geleverd, als de GSi uitvoering Willem
dit is een originele Vectra kont trouwens. de originele i500 kont De i500 is een opgewaardeerde Vectra-B 2.5 V6 Sport de motor heeft ipv 170 pk 192pk en er zitten dikkere voorremmen velgen en bumpers op, zo ook een kofferspoiler deze variant is er in Sedan en Station in engeland is deze als productie model geleverd, als de GSi uitvoering Willem
T TJ-vectra Lid 10 aug 2010 #20 om eerlijk tezijn, ben ik niet weg van de voorkant. Kwa prestatie's zal t echt een beest zijn om in te rijden denk ik...
om eerlijk tezijn, ben ik niet weg van de voorkant. Kwa prestatie's zal t echt een beest zijn om in te rijden denk ik...