N nilly Komt weleens kijken 18 aug 2010 #1 wie kan mij meer vertellen van deze coupe ? is deze hier bekent ? alle info welkom
N nilly Komt weleens kijken 18 aug 2010 #2 ik weet dat hij daar te koop staat. maar zoek nog verdere inf over deze wagen omdat ik zit te denken over het aanschaffen van deze coupe :thumbup
ik weet dat hij daar te koop staat. maar zoek nog verdere inf over deze wagen omdat ik zit te denken over het aanschaffen van deze coupe :thumbup
N nilly Komt weleens kijken 18 aug 2010 #3 ga ik ook doen maar is altijd handig als mensen van de (kadett wereld) deze kennen en wat meer info hebben is altijd mooi mee genomen he :thumbup
ga ik ook doen maar is altijd handig als mensen van de (kadett wereld) deze kennen en wat meer info hebben is altijd mooi mee genomen he :thumbup
B Bear79 Post best veel 18 aug 2010 #4 check rdw.nl weet je gelijk al een stuk meer maar heeft schone auto's staan Succes! Greetz, Bear79 alias Alex
check rdw.nl weet je gelijk al een stuk meer maar heeft schone auto's staan Succes! Greetz, Bear79 alias Alex