Wie kent deze Corsa

Het is een ingevoerde auto. En met zo'n uitlaat zeker niet in originele staat.

Ziet er op de foto's wel leuk uit voor een tuningsproject. king:

Vind m wel netjes op de foto's

Krijg gelijk weer Heimwee (Deuren zeggen Sport, maar is een Echte GSi):

Willem

staat al een tijdje te koop en is al menigmaal ter sprake gekomen op het corsa a forum .

orginele staat is bij mij niet een sportdemper , gespoten sideskirts en ga zo maar door .

Als ik me niet vergis is de vraagprijs wel enorm gezakt sinds dat hij voor het eerst gespot werd op MP .

Dan kunnen wij er wel vanuit gaan dat het geen beste is staat immers niet voor niets 3 jaar te koop

Of motor en bak rot of die bodem krokant enz enz :puke

cora staat al wat jaren tekoop.

vind ik niet gek.

-hij is toch van 91

-gsi.

-geen luxe

-hoge vraagprijs (zelfde geld rijdt je zowieso een knappe b gsi uit 2000, en een mindere knappe c gsi

-liefhebbers auto.

denk dat hij niet rot zal zijn. foto's zien er goed uit.

@robert_corsa wrote:cora staat al wat jaren tekoop.

vind ik niet gek.

-hij is toch van 91

-gsi.

-geen luxe

-hoge vraagprijs (zelfde geld rijdt je zowieso een knappe b gsi uit 2000, en een mindere knappe c gsi

-liefhebbers auto.

denk dat hij niet rot zal zijn. foto's zien er goed uit.

Hmmm.

Heb persoonlijk liever een corsa a gsi dan een B en dan vooral als een LATE B die minder mooi en trager (geloof ik) is als de eerste B gsi-tjes.

Ga toch eens kijken van de week..

vraagprijs is niet zo gek hoor voor een a gsi .

ga maar eens op zoek naar een a gsi of b gsi , welke vind je eerder denk je ???

meende dat de vraagprijs eerst ergens rond de 3000 lag en daarom geen animo , maar voor 1750 zou ik ook wel een echte A gsi willen .

De beste man heeft gewoon de echte liefhebber nog niet getroffen en nu misschien wel .

voor de topicstarter , hij staat er al 3 jaar , dus vraag zowiezo even of hij al 3 jaar op dezelfde plek staat of dat hij zo nu en dan gebruikt is en kijk goed naar de zwakke plekken bij deze auto's .

Desnoods wil ik je de zwakke plekken wel vertellen via pm mocht je daar interesse in hebben , ik ben zelf namelijk een corsa a aan het strippen en ben nu wel alle plekken tegen gekomen hahaha

Terug
Naar boven