Je hoeft niet gelijk zo te bijten hoor, ik bedoel het niet kwaad naar jullie toe, ik doelde alleen dat het zelden voorkomt dat 6 verstuiver kapot zijn, en de motor uberhaubt nog draaien wil.
=================================================================================================
Ik doel dus op dat dit een langer spelend probleem is, en dit merkbaar had moeten zijn tijdens een goede proefrit.
Ik weet dat dit soort dingen klote zijn, maar dit had voorkomen kunnen worden als er iemand met voldoende kunde was mee geweest om naar de auto te kijken.
Dus ik doelde meer op de rede van verkoop van de vorige eigenaar, die wist heus wel wat er mis was!!!!
Vind het alleen Vreemd dat ze alle 6 kapot zijn, dat komt namelijk bijna nooit voor. meestal 1 of hooguit 2 verstuivers, en als het er dan wel meer worden wil zo'n motor meestal niet meer aan de gang (motor word ivm veiligheids modus stilgelegd ivm verkeerde inspuitdruk)
maar ja als de schade gering is kan het wel uiteraard..
Bij ons op de zaak hebben we overigens 350.000km zonder problemen gereden met de 3.0 V6 CDTi motor met Denso Verstuivers en Irmscher programma.
als ze rijden zijn het echt fijne motoren, en hoop dan ook dat je er straks dubbel en dwars van kan gaan genieten.
En ja, ik kan er ook naast zitten hoor, ben ook maar een mens, maar ik zou me eigenlijk niet meer weten wat het was??
Willem