Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Ik heb deze week een set stalen velgen + vredestein snowtrac 2 banden gekocht .
banden hebben allemaal 7 mm profiel .
set komen onder een vectra B station vandaan en komen onder mijn astra G station en ik heb de zet kunnen kopen voor de mooie prijs van 160 euro ( in de drukke winterbandentijd en wanneer iedereen zoekt had deze set 250 - 300 gekost )
ik heb eerder op vredestein gereden en deze banden bevielen mij destijds zeer goed , dat is ook de reden dat ik nu deze set gekocht heb .
het b merk van Continetal heeft de Semperit winterband wij rijden met 2 opels(1 astra en 1 vectra ) met deze banden zowel op de zomer banden als de winterbanden ,op de caravan heb ik de semperit van life zitten zijn in verhouding prijs kwaliteit zeer goede banden stil slijtvast en zien goed uit en worden gemaakt in Duitsland bij Conti