Y youngone Lid 17 apr 2012 #1 Hi Ik heb 1 jaar geleden een rekord E2 2.2i gekocht,helaas,is de versnellingsbak kapot. Kan iemand vertellen,welke typ bak het is,omzo naar een andere te kunnen zoeken,op dit moment zit er een 4 bak onder. groetjes peter
Hi Ik heb 1 jaar geleden een rekord E2 2.2i gekocht,helaas,is de versnellingsbak kapot. Kan iemand vertellen,welke typ bak het is,omzo naar een andere te kunnen zoeken,op dit moment zit er een 4 bak onder. groetjes peter
S superkadettje Komt weleens kijken 17 apr 2012 #2 hoi peter het zal een standaard 4 bakje zijn die zijn er nog genoeg kosten ronde de 50/60 euro ik heb er ook nog wel een ligen maar als ik jou was zou ik er gelijk een 5 bak onder gooien die heb je in meerdere varianten en prijzen. gr willem
hoi peter het zal een standaard 4 bakje zijn die zijn er nog genoeg kosten ronde de 50/60 euro ik heb er ook nog wel een ligen maar als ik jou was zou ik er gelijk een 5 bak onder gooien die heb je in meerdere varianten en prijzen. gr willem
Y youngone Lid 18 apr 2012 #3 Bedankt voor je reply,heb de bak eronder weg,ga even kijken wat er mee is,en zo nodig kom ik op je aanbod terug. groetejs peter
Bedankt voor je reply,heb de bak eronder weg,ga even kijken wat er mee is,en zo nodig kom ik op je aanbod terug. groetejs peter