I iquick Loopt hier de deur plat 10 jun 2012 #21 @Edvries wrote:Gewoon een iphone kopen, sowieso vele malen beter en connect zonder enig probleem! :jerry Nouuuu daar had ik juist problemen mee, mijn samsung ging zonder problemen
@Edvries wrote:Gewoon een iphone kopen, sowieso vele malen beter en connect zonder enig probleem! :jerry Nouuuu daar had ik juist problemen mee, mijn samsung ging zonder problemen
H henk 400rr Hoort bij de inboedel 10 jun 2012 #22 De aanpassing is inmiddels gebeurd, alles werkt perfect inmiddels met de Samsung :thumb Ik krijg nu wel een melding over de "UHP Safe" wat in het beeld staat te knipperen, heeft iemand daar een oplossing voor om dat weg te krijgen?
De aanpassing is inmiddels gebeurd, alles werkt perfect inmiddels met de Samsung :thumb Ik krijg nu wel een melding over de "UHP Safe" wat in het beeld staat te knipperen, heeft iemand daar een oplossing voor om dat weg te krijgen?
J jraaf Hoort bij de inboedel 10 jun 2012 #23 UHP die er in zit is niet op de juiste manier met de Tech2 gekoppeld aan je radio. Heeft de vod de upgrade gedaan, dan ff terug omdat ze vergeten zijn de UHP weer te koppelen. Groet jraaf
UHP die er in zit is niet op de juiste manier met de Tech2 gekoppeld aan je radio. Heeft de vod de upgrade gedaan, dan ff terug omdat ze vergeten zijn de UHP weer te koppelen. Groet jraaf
H henk 400rr Hoort bij de inboedel 10 jun 2012 #24 Ok, dan moet hij even terug dus, ik zal d'r even achteraan. Bedankt. :thumb