Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Ik heb vanmorgen op de sloop een paar stoel frames van een Corsa A3 JOY gehaald. Dit zijn die geboute frames. Nu weet ik dat er andere stoelen opgeschroefd kunnen worden maar weet niet meer van welke types. Weet iemand dat zo?
Jah, GSI Stoelframe heeft boutjes eronder. Dus als je een GSI of Joy A3 stoelframe hebt... Kan je menig stoelen erop schroeven. (Ook hele andere manier van stoel verzettten bij de GSI onderstellen)
de stoelframes van de corsa A2 zitten vast aan de stoel en kun je dus niet verwijderen .
deze vallen achter in 2 rails en voor zitten ze met 2 beugeltjes vast .
de stoelframes van de corsa joy en gsi vallen achter in de zelfde rail maar zijn voor voorzien van ogen aan het stoelframe welke in de gaten vallen waar de orginele beugels ook vast gebout zitten . enige verschil is dat een standaard stoel voor met 4 bouten vast zit en een joy / gsi met 2 bouten .
voor de rest kun je met wat creativiteit op de joy / gsi frames de meeste stoelen wel monteren .
Ik heb zelf gsi frames gekocht en hier astra F gsi stoelen op gemonteerd .
toevallig heb ik momenteel een astra stoel en een orginele stoel er in zitten dus ik kan wel even foto's maken om het verschil helemaal duidelijk te maken