K kendirven Post best veel 25 feb 2012 #1 welke olie gebruiken en hoeveel voor achteras dif van kadett c coupe 1200s?
A Aapje Hoort bij de inboedel 25 feb 2012 #2 Gewone bakolie. 80W90 olie is dus een goede Hoeveel ligt aan de as, welke heb je? Een 1.2? Dan kan ik 't even opzoeken in de vraagbaak
Gewone bakolie. 80W90 olie is dus een goede Hoeveel ligt aan de as, welke heb je? Een 1.2? Dan kan ik 't even opzoeken in de vraagbaak
O opelgteetje Post best veel 25 feb 2012 #4 heb het net opgezocht en het is 0,6 liter. dan zou het tot de vulbout uit moeten komen
A Aapje Hoort bij de inboedel 25 feb 2012 #5 Kon geen hoeveelheid vinden, maar ze zeggen tot de opening Dus vuldop uit de kap, vullen tot 't weer terug eruit loopt (Gaat denk ik 1L in)
Kon geen hoeveelheid vinden, maar ze zeggen tot de opening Dus vuldop uit de kap, vullen tot 't weer terug eruit loopt (Gaat denk ik 1L in)
K kendirven Post best veel 25 feb 2012 #6 nu zit ik de de lagers op de steekassen te persen maar hoe veer moeten deze er op ? helemaal tot aan het kapje ?
nu zit ik de de lagers op de steekassen te persen maar hoe veer moeten deze er op ? helemaal tot aan het kapje ?