Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
je moet erop letten dat de momentsleutel het juiste bereik heeft, met andere woorden dat je met die sleutel voor de desbetreffende bouten het voorgeschreven aanhaalmoment kunt instellen. Als je een goed merk wil, dan moet je Hazet kiezen, echter, die zijn wel wat prijziger, maar dan heb je ook kwaliteit.
Zelf kun je ook controleren, sleutel op het vierkante dopadapter in de bankschroef, sleutel horizontaal, emmer er aan hangen, en langzaam vullen met water....
armlengte omrrekenen naar meters, deze factor moet je gebruiken voor het water , en gieten maar, de sleutel klikt van zelf een keer, en je hoeft alleen maar de liters te tellen...
(en effe met een berekening controleren of 't allemaal klopt)
Op google vindje wel meer informatie hierover..
een PDF bestand met een hele goede omschrijving vind je hier:
En toch doet dat 30 euro ding van mij het super:thumbup
Ik heb hem gehad als kerstkadootje van een gast waar ik toen bijbeunde
Laat je die ijken dan?
hoe kan je anders weten dat die het super doet?
Heb er nu 4 koppen mee aangedraait en wel een stuk of wat wielen. Zelfs mijn C20Xe heb ik met die sleutel inelkaar gedraait. En die heeft al een paar goeie testruns overleefd...dus met die sleutel is niet veel mis lijkt mij zo.
De prijs zegt niet altijd alles over een stuk gereedschap.
Er staat wel mannesmann op....maar kan maar zo een honkieponkie ding zijn waar ze dat merk opgedrukt hebben