O omegast Komt weleens kijken 6 feb 2015 #1 Wie weet wat de beste kit is voor montage van b.v een spoiler? En waar die kit te krijgen is? Ik wil het graag in een keer goed doen namelijk..
Wie weet wat de beste kit is voor montage van b.v een spoiler? En waar die kit te krijgen is? Ik wil het graag in een keer goed doen namelijk..
Y yamke v6 Lid 6 feb 2015 #2 @omegast wrote:Wie weet wat de beste kit is voor montage van b.v een spoiler? En waar die kit te krijgen is? Ik wil het graag in een keer goed doen namelijk.. gewoon ruiten kit
@omegast wrote:Wie weet wat de beste kit is voor montage van b.v een spoiler? En waar die kit te krijgen is? Ik wil het graag in een keer goed doen namelijk.. gewoon ruiten kit
O omegast Komt weleens kijken 6 feb 2015 #4 Thanxs! Zal morgen bij een niet te nader noemen bouwmarkt rondkijken. :thumb
J johanhummer9 Loopt hier de deur plat 6 feb 2015 #5 Zorg wel dat ie goed recht zit want als die eenmaal vast zit krijg je hem niet meer los
O omegast Komt weleens kijken 7 feb 2015 #7 @mark wrote:adheseal van innotec :thumbup Oke..en waar is dat te krijgen? Speciaal zaak of bouw markt?...
@mark wrote:adheseal van innotec :thumbup Oke..en waar is dat te krijgen? Speciaal zaak of bouw markt?...