J jsgsi Post best veel 12 jul 2011 #141 Is dat niet het pc spel stunts?? Volgens mij wel. Erg vet spel toen helemaal verrotgespeeld
I ICEQUEEN_Manta_Logan Hoort bij de inboedel 14 jul 2011 #142 @gsipiloot wrote:ik zie in t rijtje geen gamecube van nintendo....:jerry Die had ik ook nog :angel
I ICEQUEEN_Manta_Logan Hoort bij de inboedel 14 jul 2011 #143 @gsipiloot wrote:ik zie in t rijtje geen gamecube van nintendo....:jerry Die had ik ook nog :angel
F Fearless Forumbewoner 14 jul 2011 #144 @jsgsi wrote: Is dat niet het pc spel stunts?? Volgens mij wel. Erg vet spel toen helemaal verrotgespeeld Stunts! :thumb :thumb :thumb Eerst met een Acura en later alleen maar met de f1 wagen over het parcour.. Hoe vet was dat. Op onze eerste dos computer.....wat een vergelijk met tegenwoordig niet normaal :thumb
@jsgsi wrote: Is dat niet het pc spel stunts?? Volgens mij wel. Erg vet spel toen helemaal verrotgespeeld Stunts! :thumb :thumb :thumb Eerst met een Acura en later alleen maar met de f1 wagen over het parcour.. Hoe vet was dat. Op onze eerste dos computer.....wat een vergelijk met tegenwoordig niet normaal :thumb
F Fearless Forumbewoner 14 jul 2011 #145 @jsgsi wrote: Is dat niet het pc spel stunts?? Volgens mij wel. Erg vet spel toen helemaal verrotgespeeld Stunts! :thumb :thumb :thumb Eerst met een Acura en later alleen maar met de f1 wagen over het parcour.. Hoe vet was dat. Op onze eerste dos computer.....wat een vergelijk met tegenwoordig niet normaal :thumb
@jsgsi wrote: Is dat niet het pc spel stunts?? Volgens mij wel. Erg vet spel toen helemaal verrotgespeeld Stunts! :thumb :thumb :thumb Eerst met een Acura en later alleen maar met de f1 wagen over het parcour.. Hoe vet was dat. Op onze eerste dos computer.....wat een vergelijk met tegenwoordig niet normaal :thumb
D DMLB ceo Loopt hier de deur plat 14 jul 2011 #146 @ tiesto-nl @ Fearless Jullie bedoelen zeker Road Rash speelde ik zelf pas op de playstation Vroegah speelde ik vooral op de NES Nintendo Entertainment System overgestapt op de Super Nintendo toen de N64 en daarna Ps1, Ps2 en ps3 gameboy gameboy colour hmmmm vast nog wel meer dan dat!
@ tiesto-nl @ Fearless Jullie bedoelen zeker Road Rash speelde ik zelf pas op de playstation Vroegah speelde ik vooral op de NES Nintendo Entertainment System overgestapt op de Super Nintendo toen de N64 en daarna Ps1, Ps2 en ps3 gameboy gameboy colour hmmmm vast nog wel meer dan dat!
D DMLB ceo Loopt hier de deur plat 14 jul 2011 #147 @ tiesto-nl @ Fearless Jullie bedoelen zeker Road Rash speelde ik zelf pas op de playstation Vroegah speelde ik vooral op de NES Nintendo Entertainment System overgestapt op de Super Nintendo toen de N64 en daarna Ps1, Ps2 en ps3 gameboy gameboy colour hmmmm vast nog wel meer dan dat!
@ tiesto-nl @ Fearless Jullie bedoelen zeker Road Rash speelde ik zelf pas op de playstation Vroegah speelde ik vooral op de NES Nintendo Entertainment System overgestapt op de Super Nintendo toen de N64 en daarna Ps1, Ps2 en ps3 gameboy gameboy colour hmmmm vast nog wel meer dan dat!
I ICEQUEEN_Manta_Logan Hoort bij de inboedel 19 jul 2011 #150 @DMLB ceo wrote:@ tiesto-nl @ Fearless Jullie bedoelen zeker Road Rash speelde ik zelf pas op de playstation Vroegah speelde ik vooral op de NES Nintendo Entertainment System overgestapt op de Super Nintendo toen de N64 en daarna Ps1, Ps2 en ps3 gameboy gameboy colour hmmmm vast nog wel meer dan dat! :shock: Gameboy colour die heb ik niet ontbreekt aan mijn collectie!!! Ik had wel de Gameboy Color :angel :jerry
@DMLB ceo wrote:@ tiesto-nl @ Fearless Jullie bedoelen zeker Road Rash speelde ik zelf pas op de playstation Vroegah speelde ik vooral op de NES Nintendo Entertainment System overgestapt op de Super Nintendo toen de N64 en daarna Ps1, Ps2 en ps3 gameboy gameboy colour hmmmm vast nog wel meer dan dat! :shock: Gameboy colour die heb ik niet ontbreekt aan mijn collectie!!! Ik had wel de Gameboy Color :angel :jerry
I ICEQUEEN_Manta_Logan Hoort bij de inboedel 19 jul 2011 #151 @DMLB ceo wrote:@ tiesto-nl @ Fearless Jullie bedoelen zeker Road Rash speelde ik zelf pas op de playstation Vroegah speelde ik vooral op de NES Nintendo Entertainment System overgestapt op de Super Nintendo toen de N64 en daarna Ps1, Ps2 en ps3 gameboy gameboy colour hmmmm vast nog wel meer dan dat! :shock: Gameboy colour die heb ik niet ontbreekt aan mijn collectie!!! Ik had wel de Gameboy Color :angel :jerry
@DMLB ceo wrote:@ tiesto-nl @ Fearless Jullie bedoelen zeker Road Rash speelde ik zelf pas op de playstation Vroegah speelde ik vooral op de NES Nintendo Entertainment System overgestapt op de Super Nintendo toen de N64 en daarna Ps1, Ps2 en ps3 gameboy gameboy colour hmmmm vast nog wel meer dan dat! :shock: Gameboy colour die heb ik niet ontbreekt aan mijn collectie!!! Ik had wel de Gameboy Color :angel :jerry