J jsgsi Post best veel 20 feb 2011 #41 Philips P2000 Mijn eerste pc og wat een ellende Van die kleine bandjes en dan een spelletje laden duurde 5 minuten was ie eindelijk klaar "leesfout" grrr :fy1
Philips P2000 Mijn eerste pc og wat een ellende Van die kleine bandjes en dan een spelletje laden duurde 5 minuten was ie eindelijk klaar "leesfout" grrr :fy1
M Makko Loopt hier de deur plat 20 feb 2011 #42 Pong computerspel met die twee lijnen links en rechts.
M Makko Loopt hier de deur plat 20 feb 2011 #43 Pong computerspel met die twee lijnen links en rechts.
R RonaldH Hoort bij de inboedel 20 feb 2011 #44 Ik hadprince of persia op 7 floppy's,op mn pc,was geen pentium,zwart wit beeld,en erg langzaam
R RonaldH Hoort bij de inboedel 20 feb 2011 #45 Ik hadprince of persia op 7 floppy's,op mn pc,was geen pentium,zwart wit beeld,en erg langzaam
V Vinci Forumbewoner 20 feb 2011 #46 Een echte arcade table top Donkey Kong Junior! Een echt Casio rekenmachine horloge van de Kijksjop! Een TRS80 cjompoeter! Een MSX!! Een Tamiya "Wild Willy" R/C stuntwagentje, heb ik nog steeds op zolder liggen.... Allemaal gehad vroeger, en nog veeeeeel meer klassiekers...
Een echte arcade table top Donkey Kong Junior! Een echt Casio rekenmachine horloge van de Kijksjop! Een TRS80 cjompoeter! Een MSX!! Een Tamiya "Wild Willy" R/C stuntwagentje, heb ik nog steeds op zolder liggen.... Allemaal gehad vroeger, en nog veeeeeel meer klassiekers...
V Vinci Forumbewoner 20 feb 2011 #47 Een echte arcade table top Donkey Kong Junior! Een echt Casio rekenmachine horloge van de Kijksjop! Een TRS80 cjompoeter! Een MSX!! Een Tamiya "Wild Willy" R/C stuntwagentje, heb ik nog steeds op zolder liggen.... Allemaal gehad vroeger, en nog veeeeeel meer klassiekers...
Een echte arcade table top Donkey Kong Junior! Een echt Casio rekenmachine horloge van de Kijksjop! Een TRS80 cjompoeter! Een MSX!! Een Tamiya "Wild Willy" R/C stuntwagentje, heb ik nog steeds op zolder liggen.... Allemaal gehad vroeger, en nog veeeeeel meer klassiekers...
R Roelof Komt hier geregeld 20 feb 2011 #48 Sinclair ZX80 Sinclair ZX81 Sinclair Spectrum 48k Sinclair Spectrum 128k Atari ST 256FM Atari STE Atari Lynx Seiko data watch RC-1000 (makkelijk met exames) (data uploaden van je Sinclair) Casio FX5200 rekanmachine.
Sinclair ZX80 Sinclair ZX81 Sinclair Spectrum 48k Sinclair Spectrum 128k Atari ST 256FM Atari STE Atari Lynx Seiko data watch RC-1000 (makkelijk met exames) (data uploaden van je Sinclair) Casio FX5200 rekanmachine.
R Roelof Komt hier geregeld 20 feb 2011 #49 Sinclair ZX80 Sinclair ZX81 Sinclair Spectrum 48k Sinclair Spectrum 128k Atari ST 256FM Atari STE Atari Lynx Seiko data watch RC-1000 (makkelijk met exames) (data uploaden van je Sinclair) Casio FX5200 rekanmachine.
Sinclair ZX80 Sinclair ZX81 Sinclair Spectrum 48k Sinclair Spectrum 128k Atari ST 256FM Atari STE Atari Lynx Seiko data watch RC-1000 (makkelijk met exames) (data uploaden van je Sinclair) Casio FX5200 rekanmachine.
O opelremco Komt hier geregeld 20 feb 2011 #50 metal gear op de msx2.echt grijs gespeeld!!!!!! transformer robot speeltjes.
O opelremco Komt hier geregeld 20 feb 2011 #51 metal gear op de msx2.echt grijs gespeeld!!!!!! transformer robot speeltjes.
A Astraman Hoort bij de inboedel 21 feb 2011 #52 Ik heb tegenwoordig nog steeds een MSX op zakformaat, echt lachen op de bank lekker retro gamen, geweldig!
Ik heb tegenwoordig nog steeds een MSX op zakformaat, echt lachen op de bank lekker retro gamen, geweldig!
A Astraman Hoort bij de inboedel 21 feb 2011 #53 Ik heb tegenwoordig nog steeds een MSX op zakformaat, echt lachen op de bank lekker retro gamen, geweldig!
Ik heb tegenwoordig nog steeds een MSX op zakformaat, echt lachen op de bank lekker retro gamen, geweldig!
V Vinci Forumbewoner 22 feb 2011 #56 Veeeheeet! Lekker Eggerland Mystery spelen, en Icicle Works... [youtube]wZOPe1S3pwU[/youtube]
V Vinci Forumbewoner 22 feb 2011 #57 Veeeheeet! Lekker Eggerland Mystery spelen, en Icicle Works... [youtube]wZOPe1S3pwU[/youtube]
E egje Post best veel 22 feb 2011 #58 Ik heb die rechts onder gehad op de foto. Weet iemand of je deze spelletjes nog ergens kan kopen, ik heb er vroeger veel plezier van gehad.
Ik heb die rechts onder gehad op de foto. Weet iemand of je deze spelletjes nog ergens kan kopen, ik heb er vroeger veel plezier van gehad.
E egje Post best veel 22 feb 2011 #59 Ik heb die rechts onder gehad op de foto. Weet iemand of je deze spelletjes nog ergens kan kopen, ik heb er vroeger veel plezier van gehad.
Ik heb die rechts onder gehad op de foto. Weet iemand of je deze spelletjes nog ergens kan kopen, ik heb er vroeger veel plezier van gehad.