@soepkiepe wrote:@gertjuh1968 wrote:hahaha kippe, wij hebben een een stofzuiger aan boord........deze zorgt ervoor om de kat sneller op te warmen.
klopt het dat jij het glasje van jou knipperlicht links mist?
en stond je misschien vanmiddag tegen kwart over 3 onder aan de rontonde te wachten richting het ziekenhuis.
Gert
licht er aan hoe je het bekijkt
het glasje ligt namelijk in de auto haha.
maar aan welke kant heb je mij gezien dan? ik ben gister wel naar de gamma geweest, de rotonde aan de kant van het ziekenhuis ben ik niet geweest, aan de andere kant van het viaduct wel, toen kwam ik net bij de gamma weg, toen was ik net van de schrik bekomen
onderweg naar de gamme was er een halve zool die zijn auto op de weg aan het keren was en mij op het laatste moment zag aankomen, had geluk dat er geen verkeer van de andere kant kwam, moest toch ff flink uitwijken anders was ik waarschijnlijk wel meer kwijt dan alleen een knipperlicht glas (die is mij er laatst afgevallen toen ik de koplampen aan het goed zetten was, komt er wel weer op want dit lijkt niks)
dan was jij het toch wel dus, het is je knipperlicht aan de bestuurders kant. ik kwam net van de koppeling af, onderaan bij de rontonde moest je wachten op mij. ik ging richting het station in een blauwe tig kenteken begint met 03
gert