5 52pk Komt weleens kijken 17 jan 2011 #1 ik heb hier een aantal bewerkte fotos van mij eigen manta. laat maar weten wat je er van vind. hoop dat jullie het wat vinden miss zijn de fotos te groot maar ik ben nog druk aan het uitzoeken hoe ik die moet verkleinen. gr 52pk
ik heb hier een aantal bewerkte fotos van mij eigen manta. laat maar weten wat je er van vind. hoop dat jullie het wat vinden miss zijn de fotos te groot maar ik ben nog druk aan het uitzoeken hoe ik die moet verkleinen. gr 52pk
M manta11 Komt weleens kijken 17 jan 2011 #2 Ik de 4e foto met dat blauw omdat het een beeld geef van het totaal plaatje
M manta11 Komt weleens kijken 17 jan 2011 #3 Ik de 4e foto met dat blauw omdat het een beeld geef van het totaal plaatje
D DevilraY Post best veel 17 jan 2011 #6 zowiezo niet de 3e met die citroen op de achtergrond, voor de rest gave foto's!
D DevilraY Post best veel 17 jan 2011 #7 zowiezo niet de 3e met die citroen op de achtergrond, voor de rest gave foto's!
5 52pk Komt weleens kijken 17 jan 2011 #8 dankje rob voor de mooie extra fotos, beetje reclame maken op mij topic, maar welke vind jij het mooist dan van wie ik heb gemaakt??
dankje rob voor de mooie extra fotos, beetje reclame maken op mij topic, maar welke vind jij het mooist dan van wie ik heb gemaakt??
5 52pk Komt weleens kijken 17 jan 2011 #9 dankje rob voor de mooie extra fotos, beetje reclame maken op mij topic, maar welke vind jij het mooist dan van wie ik heb gemaakt??
dankje rob voor de mooie extra fotos, beetje reclame maken op mij topic, maar welke vind jij het mooist dan van wie ik heb gemaakt??
P Peer010 Komt hier geregeld 17 jan 2011 #10 Mooie bak zeg mantamafkees hou ik wel van tering wat een mooi ding sorry voor me taal gebruik
P Peer010 Komt hier geregeld 17 jan 2011 #11 Mooie bak zeg mantamafkees hou ik wel van tering wat een mooi ding sorry voor me taal gebruik
V voederbiet Loopt hier de deur plat 17 jan 2011 #12 ik vind die met dat tropische kleurtje opd e achtergrond het mooiste:afro en op die serie van mantamafkees ontbreekt iets heel belangrijks.................. Frikandelluuuuuuuuuuuuuuh
ik vind die met dat tropische kleurtje opd e achtergrond het mooiste:afro en op die serie van mantamafkees ontbreekt iets heel belangrijks.................. Frikandelluuuuuuuuuuuuuuh
V voederbiet Loopt hier de deur plat 17 jan 2011 #13 ik vind die met dat tropische kleurtje opd e achtergrond het mooiste:afro en op die serie van mantamafkees ontbreekt iets heel belangrijks.................. Frikandelluuuuuuuuuuuuuuh
ik vind die met dat tropische kleurtje opd e achtergrond het mooiste:afro en op die serie van mantamafkees ontbreekt iets heel belangrijks.................. Frikandelluuuuuuuuuuuuuuh
5 52pk Komt weleens kijken 17 jan 2011 #14 sorry maar mantamafkees was de vorige eigenaar. nu is die van 52pk (kevin) hier op het forum. je kan niet alles weten maar bedankt voor de complimenten.
sorry maar mantamafkees was de vorige eigenaar. nu is die van 52pk (kevin) hier op het forum. je kan niet alles weten maar bedankt voor de complimenten.
5 52pk Komt weleens kijken 17 jan 2011 #15 sorry maar mantamafkees was de vorige eigenaar. nu is die van 52pk (kevin) hier op het forum. je kan niet alles weten maar bedankt voor de complimenten.
sorry maar mantamafkees was de vorige eigenaar. nu is die van 52pk (kevin) hier op het forum. je kan niet alles weten maar bedankt voor de complimenten.
B Botho Komt hier geregeld 17 jan 2011 #16 gedverdemme, wat een brute bak zeg! Het is al een plaatje van zichzelf!! wat een schoonheid
B Botho Komt hier geregeld 17 jan 2011 #17 gedverdemme, wat een brute bak zeg! Het is al een plaatje van zichzelf!! wat een schoonheid