I inayat Komt weleens kijken 21 jul 2013 #1 Had eigenlijk een Bilstein B12 setje op het oog, maar wil de Calibra niet verlagen, omdat ik nu al moeite heb met de meeste drempels . Welke dempers zijn aan te raden voor goed en soms sportief rij gedrag, zonder de Calibra te verlagen? Mvg, Inayat
Had eigenlijk een Bilstein B12 setje op het oog, maar wil de Calibra niet verlagen, omdat ik nu al moeite heb met de meeste drempels . Welke dempers zijn aan te raden voor goed en soms sportief rij gedrag, zonder de Calibra te verlagen? Mvg, Inayat
M Maurice89 Hoort bij de inboedel 22 jul 2013 #2 Koni's :thumbup Kost wel wat maar heb je goed spul. Kunt de auto soepel laten veren of bijv. instellen zoals een kart wagen :jerry
Koni's :thumbup Kost wel wat maar heb je goed spul. Kunt de auto soepel laten veren of bijv. instellen zoals een kart wagen :jerry
I inayat Komt weleens kijken 15 aug 2013 #4 Heb van de week toch maar een setje Bilstein B12 besteld bij Biesheuvel. Gelijk dempers + veren en een verlaging van 25mm. Zal dus ook excenterbussen moeten laten plaatsen.
Heb van de week toch maar een setje Bilstein B12 besteld bij Biesheuvel. Gelijk dempers + veren en een verlaging van 25mm. Zal dus ook excenterbussen moeten laten plaatsen.
I inayat Komt weleens kijken 24 aug 2013 #5 Setje vandaag opgehaald. Komt er volgende maand onder, ergens in September.
1 16VCalibra Loopt hier de deur plat 24 sep 2013 #6 Je was gister je banden aan het pompen bij de shell in hoogvliet?
I inayat Komt weleens kijken 24 sep 2013 #7 @16VCalibra wrote:Je was gister je banden aan het pompen bij de shell in hoogvliet? Ja klopt, had me broertje opgehaald, die woont in Hoogvliet.
@16VCalibra wrote:Je was gister je banden aan het pompen bij de shell in hoogvliet? Ja klopt, had me broertje opgehaald, die woont in Hoogvliet.
1 16VCalibra Loopt hier de deur plat 24 sep 2013 #8 Ja man ik reed langs, had alleen haast dus geen tijd voor een praatje.. Ik wist al dat jij t was haha.
Ja man ik reed langs, had alleen haast dus geen tijd voor een praatje.. Ik wist al dat jij t was haha.