W wappy Lid 6 nov 2011 #1 Hey, Weet iemand welke bougies er in me 2.4 moeten? Specs: Opgeboord naar 2.5 met 97mm wiseco zuigers. Nokkenas van catcams 4600102. Dacht iets van 315 graden. Met meganische stoters. Kop in flink gevlakt. En poorten gepolyst. En zit gewoon injectie op. Alvast bedankt. Johan
Hey, Weet iemand welke bougies er in me 2.4 moeten? Specs: Opgeboord naar 2.5 met 97mm wiseco zuigers. Nokkenas van catcams 4600102. Dacht iets van 315 graden. Met meganische stoters. Kop in flink gevlakt. En poorten gepolyst. En zit gewoon injectie op. Alvast bedankt. Johan
N nick1987 Komt weleens kijken 9 nov 2011 #2 goede vraag, zat er zelf ook al mee. denk dat ik 1 graadje kouder ga. maar als iemand er al ervaringen mee heb, zou ik ze ook graag horen!
goede vraag, zat er zelf ook al mee. denk dat ik 1 graadje kouder ga. maar als iemand er al ervaringen mee heb, zou ik ze ook graag horen!
N nick1987 Komt weleens kijken 9 nov 2011 #3 goede vraag, zat er zelf ook al mee. denk dat ik 1 graadje kouder ga. maar als iemand er al ervaringen mee heb, zou ik ze ook graag horen!
goede vraag, zat er zelf ook al mee. denk dat ik 1 graadje kouder ga. maar als iemand er al ervaringen mee heb, zou ik ze ook graag horen!
K kaneelschep Hoort bij de inboedel 11 nov 2011 #6 Die dingen zijn niet echt prijzig ofzo Gewoon 6 en 7 proberen en kijken wat ie doet toch?! Net als op de brommers vroeger.
Die dingen zijn niet echt prijzig ofzo Gewoon 6 en 7 proberen en kijken wat ie doet toch?! Net als op de brommers vroeger.
K kaneelschep Hoort bij de inboedel 11 nov 2011 #7 Die dingen zijn niet echt prijzig ofzo Gewoon 6 en 7 proberen en kijken wat ie doet toch?! Net als op de brommers vroeger.
Die dingen zijn niet echt prijzig ofzo Gewoon 6 en 7 proberen en kijken wat ie doet toch?! Net als op de brommers vroeger.
W wappy Lid 12 nov 2011 #8 Heb nu de 6 erin maar laatste tijd loop hij slecht laag en midden toeren. Verbrand erg slecht bougies zijn zwart. Zal de 7 proberen. Thx!
Heb nu de 6 erin maar laatste tijd loop hij slecht laag en midden toeren. Verbrand erg slecht bougies zijn zwart. Zal de 7 proberen. Thx!
W wappy Lid 12 nov 2011 #9 Heb nu de 6 erin maar laatste tijd loop hij slecht laag en midden toeren. Verbrand erg slecht bougies zijn zwart. Zal de 7 proberen. Thx!
Heb nu de 6 erin maar laatste tijd loop hij slecht laag en midden toeren. Verbrand erg slecht bougies zijn zwart. Zal de 7 proberen. Thx!
J jethro Hoort bij de inboedel 16 nov 2011 #10 @wappy wrote:Heb nu de 6 erin maar laatste tijd loop hij slecht laag en midden toeren. Verbrand erg slecht bougies zijn zwart. Zal de 7 proberen. Thx! Zal niks uitmaken, je moet eerst het ware probleem oplossen.
@wappy wrote:Heb nu de 6 erin maar laatste tijd loop hij slecht laag en midden toeren. Verbrand erg slecht bougies zijn zwart. Zal de 7 proberen. Thx! Zal niks uitmaken, je moet eerst het ware probleem oplossen.
J jethro Hoort bij de inboedel 16 nov 2011 #11 @wappy wrote:Heb nu de 6 erin maar laatste tijd loop hij slecht laag en midden toeren. Verbrand erg slecht bougies zijn zwart. Zal de 7 proberen. Thx! Zal niks uitmaken, je moet eerst het ware probleem oplossen.
@wappy wrote:Heb nu de 6 erin maar laatste tijd loop hij slecht laag en midden toeren. Verbrand erg slecht bougies zijn zwart. Zal de 7 proberen. Thx! Zal niks uitmaken, je moet eerst het ware probleem oplossen.