Al die radio's hebben geen DVD weergave en video uitgangen. Dan zal de verdere kwaliteit de doorslag moeten geven, maar bij gelijkblijvende kwaliteit kun je wederom dan net zo goed die Renkforce nemen.
Maar om werkelijk een keus te maken zou je de radio's eens in het echt moeten bekijken om met eigen ogen de uiterlijke afwerking te beoordelen. Vergeet ook niet dat iemand met een kleine hand kan roepen dat de bediening van radio X heerlijk is terwijl jij misschien zulke kolenschoppen hebt dat je drie toetsen tegelijk bedient met het verdraaien van het volume....
Dan nog is er weinig bekend van de interne kwaliteit. Maar je kan er redelijk van uit gaan dat de voorversterkers qua prestaties elkaar niet veel ontlopen. Dan resteert de eindversterker, maar die kun je het best omzeilen met een goede kwaliteit externe versterker.
Een en ander heeft mij ertoe gedreven een goedkope radio te kiezen, mede vanwege het risico op diefstal, de toch altijd aanwezige achtergrond herrie. Mij gaat het om functies en bediening. En als het stuk gaat is het minder boeiend. Heb wel eens een Kenwood radio gehad van 500 euro, die ging én snel stuk, én ik zag binnen een paar maanden op alle radio's een snufje wat er niet op zat. Ik ga er dus ook niet van uit dat ik er jaren mee doe....