robert1701
Post best veel
Onder de motorkap van mijn Omega-A 2.0i van 1990, hangt deze stekker gewoon weggebonden in het motorcompartiment.
Weet iemand waarop deze normaal op aangesloten is?
Weet iemand waarop deze normaal op aangesloten is?