Welk uitlaat systeem is dit?

Ik ben opzoek naar exact hetzelfde uitlaat systeem als in het linkje maar ik kan het nergens vinden wat op mijn Astra G past?

(Zie Link)

" onclick="window.open(this.href);return false;

Iemand enig idee? of heeft een website waar ik hem kan bestellen?

Dit is een rvs systeem op maat. Zaken zoals nmparts, kce uitlaat, litlle exhaus, pmperformance, crooktuning, eps. Hier kun je een uitlaat systeem in rvs op maat laten maken. Keuzes in verschillende dempers sierstukken sportcat etc etc.

@Tjalling71 wrote:ik heb zelf aan beide kanten een dubbele dtm uitlaat schijnt ook niet te passen onder een station met trekhaak :D

kan wel bij een station.. moet je alleen andere hangers gebruiken..

als je bijv. een trekhaak hebt krijg je langere langers.. en zul je aan de rechtse kant een hanger bij moeten lassen om de demper aan te hangen...

op maat kan wel wat kosten.. een (rvs) cat back systeem kan goedkoper zijn maar dan moet je um er zelf onder hangen...

@Peacefullll wrote:Ik ben opzoek naar exact hetzelfde uitlaat systeem als in het linkje maar ik kan het nergens vinden wat op mijn Astra G past?

(Zie Link)

" onclick="window.open(this.href);return false;

Iemand enig idee? of heeft een website waar ik hem kan bestellen?

Is de oude coupé van "turbootje" hier van het forum volgensmij, hem anders eens pm'en.

klopt idd.. is mijn vorige auto

is een custom rvs systeem gemaakt door crooke tuning

later is die aangepast met steinmetz eindstukken

@Tjalling71 wrote:ik heb zelf aan beide kanten een dubbele dtm uitlaat schijnt ook niet te passen onder een station met trekhaak :D

Is door een goeie uitlaat boer vast wel te maken..had ik ook onder een Vectra b 1 station met trekhaak.alleen onder mijn Omega moeilijk omdat de diesel tank in de weg lag.

Terug
Naar boven