B bvdbroek1 Komt weleens kijken 19 jul 2011 #1 Ik wil graag het dunnen stuurtje in mn D vervangen voor een iets deftiger stuurtje. Welke sturen passen er? Corsa A? Astra F?
Ik wil graag het dunnen stuurtje in mn D vervangen voor een iets deftiger stuurtje. Welke sturen passen er? Corsa A? Astra F?
A Andreas.Berger Loopt hier de deur plat 19 jul 2011 #2 Gte stuur is zowie zo dikker, astra f past ook, corsa A en B kan je ook gewoon erin zetten
A Andreas.Berger Loopt hier de deur plat 19 jul 2011 #3 Gte stuur is zowie zo dikker, astra f past ook, corsa A en B kan je ook gewoon erin zetten
0 076 wokkel Komt hier geregeld 19 jul 2011 #4 Corsa A en kadett E passen zowiezo, volgens mij astra F ook. Volgens mij is een kadett D GTE stuur ook dikker
Corsa A en kadett E passen zowiezo, volgens mij astra F ook. Volgens mij is een kadett D GTE stuur ook dikker
0 076 wokkel Komt hier geregeld 19 jul 2011 #5 Corsa A en kadett E passen zowiezo, volgens mij astra F ook. Volgens mij is een kadett D GTE stuur ook dikker
Corsa A en kadett E passen zowiezo, volgens mij astra F ook. Volgens mij is een kadett D GTE stuur ook dikker
B bvdbroek1 Komt weleens kijken 20 jul 2011 #6 Vandaag even langs de sloop geweest en een net stuur van een Corsa B op de kop getikt. ligt toch beter in de hand
Vandaag even langs de sloop geweest en een net stuur van een Corsa B op de kop getikt. ligt toch beter in de hand
B bvdbroek1 Komt weleens kijken 20 jul 2011 #7 Vandaag even langs de sloop geweest en een net stuur van een Corsa B op de kop getikt. ligt toch beter in de hand
Vandaag even langs de sloop geweest en een net stuur van een Corsa B op de kop getikt. ligt toch beter in de hand