J Jerremy Hoort bij de inboedel 28 apr 2007 #361 Willie Batenburg - Oene Maine Matsj Tirol SUPER nummer, ga ik helemaal van uit me dak.
B Beaten Komt weleens kijken 29 apr 2007 #362 gisteren naar Groezrock geweest in België en daarom heb ik de CD IGNITE - Our Darkest Days opstaan was echt een van de allertofste optredens allertijden echt een must have voor punk liefhebbers
gisteren naar Groezrock geweest in België en daarom heb ik de CD IGNITE - Our Darkest Days opstaan was echt een van de allertofste optredens allertijden echt een must have voor punk liefhebbers
K kadett-c-coupe Post best veel 29 apr 2007 #365 red white and blue?? Boet is al helemaal in koninginnedagstemming!
B Beaten Komt weleens kijken 29 apr 2007 #366 blood red, white and blue gaat over de amerikaanse vlag bart :vertag en nee ik heb niks met koninginnedag
blood red, white and blue gaat over de amerikaanse vlag bart :vertag en nee ik heb niks met koninginnedag
B Beaten Komt weleens kijken 1 mei 2007 #371 heb maar ff Industrial Hardcore opgezet viel onderhand in slaap
K kadett-c-coupe Post best veel 2 mei 2007 #375 Origineel gepost door Beaten blood red, white and blue gaat over de amerikaanse vlag bart :vertag en nee ik heb niks met koninginnedag ikkuh wel unne oranje auto:jerry:jerry enneuh amerikaanse vlag?? vuile bush supporter:jerry:jerry
Origineel gepost door Beaten blood red, white and blue gaat over de amerikaanse vlag bart :vertag en nee ik heb niks met koninginnedag ikkuh wel unne oranje auto:jerry:jerry enneuh amerikaanse vlag?? vuile bush supporter:jerry:jerry
B Beaten Komt weleens kijken 3 mei 2007 #376 Ik en bush supporten? no fucking way luister dat nummer eens, dan had je die nutteloze reactie niet te hoeven plaatsen :jerry
Ik en bush supporten? no fucking way luister dat nummer eens, dan had je die nutteloze reactie niet te hoeven plaatsen :jerry