T The_Undertaker Loopt hier de deur plat 2 jan 2009 #1.243 origineel gepost door Kadett 1.5-TD 4Deurs In Flames - Only for the weak Is ook wel fijn! De live-versie van Tokyo Showdown??:thumbup
origineel gepost door Kadett 1.5-TD 4Deurs In Flames - Only for the weak Is ook wel fijn! De live-versie van Tokyo Showdown??:thumbup
B Beaten Komt weleens kijken 3 jan 2009 #1.245 Zo te zien gaat mijn topic nog altijd mee Electronische muziek [in de vorm van hardstyle/hardcore] luister ik tegenwoordig nog maar amper naar.. Tegenwoordig is het fulltime gitarenmuziek in alle soorten en maten, maar voornamelijk punkrock. Over 2 maanden naar een concert van een band die eerdaags nog heel groot gaat worden dus bij deze: The Gaslight Anthem - I coul'da been a contender
Zo te zien gaat mijn topic nog altijd mee Electronische muziek [in de vorm van hardstyle/hardcore] luister ik tegenwoordig nog maar amper naar.. Tegenwoordig is het fulltime gitarenmuziek in alle soorten en maten, maar voornamelijk punkrock. Over 2 maanden naar een concert van een band die eerdaags nog heel groot gaat worden dus bij deze: The Gaslight Anthem - I coul'da been a contender
K Kadett 1.5-TD 4Deurs Post best veel 3 jan 2009 #1.246 origineel gepost door The_Undertaker origineel gepost door Kadett 1.5-TD 4Deurs In Flames - Only for the weak Is ook wel fijn! De live-versie van Tokyo Showdown??:thumbup Hehe, nee de gewone, alloewel ik de live versie ook wel ergens heb staan hoor Kheb ze trouwens ook live gezien op Graspop Metal Meeting 2008
origineel gepost door The_Undertaker origineel gepost door Kadett 1.5-TD 4Deurs In Flames - Only for the weak Is ook wel fijn! De live-versie van Tokyo Showdown??:thumbup Hehe, nee de gewone, alloewel ik de live versie ook wel ergens heb staan hoor Kheb ze trouwens ook live gezien op Graspop Metal Meeting 2008
G GlennGSI Hoort bij de inboedel 4 jan 2009 #1.250 Opgezwolle - (Voer voor je ) Hoedenplank Sjawel hoe is het, Dames, troepers, alles goed, tast toe, voer voor je woofers. :afro
Opgezwolle - (Voer voor je ) Hoedenplank Sjawel hoe is het, Dames, troepers, alles goed, tast toe, voer voor je woofers. :afro
C champo Loopt hier de deur plat 16 jan 2009 #1.258 X-Fusion - Masochist Ik wou dat ik heel diep in een bos woonde, zodat ik dit echt ziekelijk hard aan kon zetten. Zo via de koptelefoon is het minder.
X-Fusion - Masochist Ik wou dat ik heel diep in een bos woonde, zodat ik dit echt ziekelijk hard aan kon zetten. Zo via de koptelefoon is het minder.