E Emiel-Manta Hoort bij de inboedel 27 jul 2011 #2.042 DJ Ezteq - Follow Quickly (Super G'n G mix) next: Headhunterz - Doomed next: DJ Stephanie - Sicknite
E Emiel-Manta Hoort bij de inboedel 5 aug 2011 #2.043 Uhg uhg topic uit 't stof! @TM: Tatanka - Afrika next: Zatox - Unborn
2 2000 Hoort bij de inboedel 5 aug 2011 #2.044 Nu tijdens het surfen op mijn vakantie adres, luister ik naar de beasty boys- paul reverse. Zit alleen geen bass in mijn htc-tje.
Nu tijdens het surfen op mijn vakantie adres, luister ik naar de beasty boys- paul reverse. Zit alleen geen bass in mijn htc-tje.
H hanskadett Loopt hier de deur plat 7 aug 2011 #2.045 dikke volbeat heaven nor hell dikke rock gvd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
T tiesto-nl Post best veel 9 aug 2011 #2.046 @hanskadett wrote:dikke volbeat heaven nor hell dikke rock gvd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! das een lekker nummer. bij mij draait op het moment. volbeat met a new day. lekker vrolijk
@hanskadett wrote:dikke volbeat heaven nor hell dikke rock gvd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! das een lekker nummer. bij mij draait op het moment. volbeat met a new day. lekker vrolijk
J jethro Hoort bij de inboedel 12 aug 2011 #2.049 @trashmetal wrote:BENZIN RAMMSTEIN!!! :thumb :thumb :thumb :thumb :thumbup :thumbup :thumbup :thumbup :wors :wors :wors :wors :jerry :jerry :jerry
@trashmetal wrote:BENZIN RAMMSTEIN!!! :thumb :thumb :thumb :thumb :thumbup :thumbup :thumbup :thumbup :wors :wors :wors :wors :jerry :jerry :jerry
E Emiel-Manta Hoort bij de inboedel 12 aug 2011 #2.050 The Stunned Guys - Our Defenition of the Oldstyle
T trashmetal Forumbewoner 12 aug 2011 #2.051 Aces High, Iron Maiden ik blijf het een geweldig nummer vinden het verteld het verhaal van de engelse RAF tijdens de 2e wereldoorlog toen ze zonder piloten kwamen te zitten "women children and cowards, ATTACK!!!"
Aces High, Iron Maiden ik blijf het een geweldig nummer vinden het verteld het verhaal van de engelse RAF tijdens de 2e wereldoorlog toen ze zonder piloten kwamen te zitten "women children and cowards, ATTACK!!!"
H hanskadett Loopt hier de deur plat 13 aug 2011 #2.052 heaven nor hell volbeat begin deze band steeds meer te wardeeren
K kadeddilac Post best veel 13 aug 2011 #2.053 DJ Misjah & DJ Tim: Access (Thomas Schumacher remix) [youtube:g4n7f5rb]
T tiesto-nl Post best veel 13 aug 2011 #2.054 @trashmetal wrote:Aces High, Iron Maiden ik blijf het een geweldig nummer vinden het verteld het verhaal van de engelse RAF tijdens de 2e wereldoorlog toen ze zonder piloten kwamen te zitten "women children and cowards, ATTACK!!!" dan had je op rock werchter moeten wezen. ik heb ze ook live gezien daar. was zeer nice.!
@trashmetal wrote:Aces High, Iron Maiden ik blijf het een geweldig nummer vinden het verteld het verhaal van de engelse RAF tijdens de 2e wereldoorlog toen ze zonder piloten kwamen te zitten "women children and cowards, ATTACK!!!" dan had je op rock werchter moeten wezen. ik heb ze ook live gezien daar. was zeer nice.!
T trashmetal Forumbewoner 13 aug 2011 #2.055 Helaas gaat de flow harder dan mn cash kan bijhouden op het moment al weer 4 jaar geleden ben ik ook op werchter geweest, gelukkig met ov ach ja, er is iigv licht aan het einde van de tunnel... of is dat nu een trein die aankomt :jerry
Helaas gaat de flow harder dan mn cash kan bijhouden op het moment al weer 4 jaar geleden ben ik ook op werchter geweest, gelukkig met ov ach ja, er is iigv licht aan het einde van de tunnel... of is dat nu een trein die aankomt :jerry
D DMLB ceo Loopt hier de deur plat 14 aug 2011 #2.057 heheheheh ben ik vrijwel de enige die Heerlijke Hip-Hop en R&B popt?? Wiz Khalifa - Neverbeen
E Emiel-Manta Hoort bij de inboedel 14 aug 2011 #2.059 Nee, Raggen & Beuken Haha, just kiddin' klap 't er tussendoor nog aleens doorheen @TM: Magic City: Unleash The Dragon cd2 (Mixed by Toneshifterz) Toneshifterz - Electroshock next: Toneshifterz - Can't Fail Nog meer mensen die komende zaterdag te vinden zijn @ Decibel? :thumbup
Nee, Raggen & Beuken Haha, just kiddin' klap 't er tussendoor nog aleens doorheen @TM: Magic City: Unleash The Dragon cd2 (Mixed by Toneshifterz) Toneshifterz - Electroshock next: Toneshifterz - Can't Fail Nog meer mensen die komende zaterdag te vinden zijn @ Decibel? :thumbup
E Emiel-Manta Hoort bij de inboedel 24 aug 2011 #2.060 1 van van de meest slechte producties van ze.. :thumbdown @TM: Gunz for Hire - Put it on pfff dik debuut van deze nieuwe alias van Ran-D & Adaro op Decibel afgelopen zaterdag :wub :wub
1 van van de meest slechte producties van ze.. :thumbdown @TM: Gunz for Hire - Put it on pfff dik debuut van deze nieuwe alias van Ran-D & Adaro op Decibel afgelopen zaterdag :wub :wub