S Step-han Post best veel 3 okt 2011 #41 @RISL wrote:Ben anders genoeg Z20LET's tegengekomen die volkomen afgetrapt zijn. Als je echt luxe en een sterke motor wilt, gewoon voor 2.2 gaan. Ga denk ik inderdaad rustig kijken naar een mooie 2.2.
@RISL wrote:Ben anders genoeg Z20LET's tegengekomen die volkomen afgetrapt zijn. Als je echt luxe en een sterke motor wilt, gewoon voor 2.2 gaan. Ga denk ik inderdaad rustig kijken naar een mooie 2.2.