Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
zou er zelf niet al te veel aan uitgeven, je hebt setjes van een 10 tje maar ook van 20/30 euro. daar zit een extra ring omheen zodat als ze er iets proberen over te slaan, dat het wat langer duurt voordat de bout er uit zal komen. uit eindelijk krijgen ze hem er wel uit als het moet.
Zijn idd prijzig...maar weet je waar ik van schrok? Het grote gemak waarmee ze waren los te halen. Maatje Tim had originele GM gescoord en die waren door de meedraaiende ring beter beveiligd. Die dus ook op de kop getikt. Heb ff geen nummer bij de hand, post anders vanaaf het bestelnummer :thumb
Zijn idd prijzig...maar weet je waar ik van schrok? Het grote gemak waarmee ze waren los te halen. Maatje Tim had originele GM gescoord en die waren door de meedraaiende ring beter beveiligd. Die dus ook op de kop getikt. Heb ff geen nummer bij de hand, post anders vanaaf het bestelnummer :thumb
Greetz Emiel
Ook die krijg je met gemak los. Alleen maakt het een tering herrie.
ik zal je een tip geven spaar nooit op slotbouten. en neem er een waarvan de dop veel vlees pakt dus geen sterretje van 1 mm diep ofzo. heb zelf al een keer een slotbout gesloopt waardoor ik mijn velg met trommel en al eraf moest halen...band leeg moest laten anders pasde hij niet onder de kolomboor,de handel uitboren..een en al ellende... en afgelopen week bij iemand heel lang lopen te kloten om zijn wiel eraf te krijgen omdat daar ook de dop was beschadigd.
waneer de dop niet genoeg vlees heeft om de bout te pakken kan het zijn waneer je er over heen schiet de bout/dop beschadigd of zelfs er wat afbreekt.
ik spreek uit eigen ervaring en wil iedereen aleen deze tip geven om er niet op te sparen en een goeie pakken die over de hele lengte pakt.
@dennis: Ja ben ik helemaal met je eens. Goedkoop is duurkoop. Maar ik vroeg de prijs puur ter indicatie, mocht het echt heel duur zijn dan moet ik nog even doorsparen want ik wil goede hebben, liefst origineel GM.
En inderdaad als de bit te weinig vlees kan pakken, is het zo snel naar de kloten. Daar zit ik ook niet op te wachten.
@CJX: Ik ga volgende week toch naar de VOD, dan zal ik het even vragen wat die dingen daar kosten.
Ik heb ook die van de vod en was ooit de sleutel kwijt, er was geen enkel auto / banden / vul in-bedrijf wat de sloten eraf kon halen, telkens was de eerste reactie, die hebben we er zo af, het was niemand gelukt. Uiteindelijk via de fabrikant een nieuwe sleutel kunnen krijgen gelukkig.
Ik heb nog een nieuw setje gm slotbouten liggen :angel , die had ik toen gekocht om achter de fabrikant te komen aangezien dat op een briefje in het doosje staat.