D djuricic Komt weleens kijken 22 sep 2008 #1 wie heeft er ervaring met Weitec verlagingsset (veren + dempers)??? zijn jullie er tevreden mee?? ik hoor het graag van jullie
wie heeft er ervaring met Weitec verlagingsset (veren + dempers)??? zijn jullie er tevreden mee?? ik hoor het graag van jullie
C corsaracer Hoort bij de inboedel 22 sep 2008 #2 super kwaliteit voor een super prijs!!! (komt allemaal uit de fabriek van KW-suspensions)
Nick-GSI Hoort bij de inboedel 2 okt 2008 #4 ik rij met alleen verlagings veren van weitec onder me astra GSI, ben er super tevreden mee
S sylvester1 Post best veel 4 okt 2008 #5 ik rijdt ook met alleen veren onder mn corsa a tr, het fijne is dat ze niets na zakken en dat ze lekker stijf zijn. grt
ik rijdt ook met alleen veren onder mn corsa a tr, het fijne is dat ze niets na zakken en dat ze lekker stijf zijn. grt
O opelfreak Komt weleens kijken 16 okt 2008 #6 Heb zelf KW maar een maatje van me had Weitec en was daar super tevreden over.
Corsa_GSi Hoort bij de inboedel 22 okt 2008 #7 Heb een setje veren + dempers onder de A van me moeder zitten, geen klachten over dat ze te hard zijn En hij rijdt er op de Ring ook lekker mee :vertag
Heb een setje veren + dempers onder de A van me moeder zitten, geen klachten over dat ze te hard zijn En hij rijdt er op de Ring ook lekker mee :vertag