@asconahobbyist wrote:Er wordt idd makkelijk over gelult door veel mensen.
Als je liefhebber bent dan maal je niet om die paar centen wegenbelasting zeggen ze dan.
Tsja,ik heb maar 3 Ascona's en die wegen 1000 kg,zou op 98 euro per kwartaal komen.
Praat je over grofweg 400 euro per jaar maal 3,is 1200 euro. Toch best serieus geld,wat ik liever in het onderhoud stop,maar goed.
Je begint aan een hobby en op basis van die vrijstelling is het financieel haalbaar. Vervalt die vrijstelling ineens,dan kan het zomaar dat sommigen het niet meer kunnen betalen,al heb je 1 auto ,denk aan mensen met een Senator,Pontiac Transam,Mercedes G klasse of een dikke dodge pickup (Astra td zal de zijne niet voor niets hebben weggedaan,is niet meer op te brengen)
Helaas heb ik hem weg moeten doen door ruimte gebrek, en een dubbele bonus dat ik het dubbele heb gekregen wat ik er heb voor gegeven. :wors
Maar ik heb spijt en dikke spijt, had er zoveel lol in gepompt en een hoop lol voor terug. Morgen ga ik na een nieuwe kijken, toch maar iets verzinnen waar ik hem kwijt kan.
Ook al gaan ze belasten, 2 jaar schorsen dat die 40 is. :agent ( 37/38jaar oud )
En anders de fik erin in 2014.