@peter777 wrote:@ICEQUEEN_Manta_Logan wrote:@astraTD wrote:Dus miss gaat me droom toch nog door een echte W124 300TDT station :wub :wub
:jerry :jerry :jerry
Het zijn helaas wel erg goede wagens. Heb een keer in een normale W124 6 cilinder gereden, en dat rijd gewoon als een koning. En die krengen waren helemaal na de facelift hun tijd ver vooruit. Maar vanaf halverwege jaren 90 is het merk met de ster aardig weg gezakt.... Hoe dan ook, feit dat die dingen de markt hebben verziekt door de grote getalen waarmee ze worden ingevoerd zegt wel wat over de kwaliteit. Het percentage oude 5 serie diesels en helaas ook opeltjes ligt een stuk lager.
Het ligt niet aan de W124, het ligt aan de paupers die geen liefde voor de machine hebben en gewoon belastingvrij willen kachelen zonder hun klauwen vies te maken.
Klopt zijn ook gewoon de beste wagens ooit gemaakt.. Taxi's rijden er nog steeds mee rond heb ze ook al gezien met 9 ton of al helemaal rond.
Mede komt ook als klein jochie van vroeger, zat ik altijd op de achterbank van zo'n tank en ja en zoiets vergeet je nooit meer en telkens als je een ziet/hoort aan komen ga je gewoon glunderen.
Tja de meeste mensen vinden het maar een vreselijk stink hok wat alles verpest, maar ze vergeten wel waar ze zelf mee rijden. Een moderne Opel of ander merk kan niet tippen aan zo'n wagen.
En als je zoiets moet kopen en wegenbelasting moet voor betalen gemiddeld 400.- op de 3maand tegenover nu aan het opeltje van 255.- is toch een groot verschil.
Maar als ze belasting vrij blijven binnen 2a3 jaar ga ik er zeker een aanschaffen. :thumb
Nu maar ontopic :thumb