paar honderd euro?
bijna 100 per maand zou mijn kadett dan doen, was voor mij niet haalbaar, daarom zou sowieso het gas er af gaan.
verder nog wel een paar keer een kadett gehad, maar helaas voor mij niet te doen om 2 auto's te hebben waarvan 1 opgeknapt moest worden.
heb me dus ook voor genomen om niet weer een auto van 2 a 300 te kopen waar van alles aan mankeerd.
ik spaar nu liever door voor een harde auto, al is het wel het mooist om zelf je auto klaar te maken, dan is het echt "jou" auto.
maar ja, toch blijft het jammer dat de regeling is veranderd, liefhebber of niet, het bespaarde mij aardig in brandstofkosten, aangezien ik het ook niet breed heb was dat ideaal.
voorbeeldje.
1 van de laatste lange ritten met de kadett was van hoogeveen naar utrecht, op gas een lachertje, had op benzine voor mij niet haalbaar geweest.
om een beetje beeld er bij te schetsen, we hadden vrijkaarten gekregen voor de dierentuin in rhenen daar, leuk voor de kids dus.
snap het deel ook wel dat een liefhebber zijn auto er wel om blijft rijden, maar zoals je zelf ook al aangaf, helaas is dat niet voor iedereen mogelijk.
maar vroeg of laat komt er bij mij vast wel een oldie weer, denk alleen geen kadett, wil nu eens kijken voor achterwiel aandrijving