S soepkiepe Forumbewoner 24 jul 2014 #101 stelt niks voor joh, 1 dagje heb je het klaar. als je hem spuiten wilt moet je hem er voor het beste resultaat er ook uit halen.
stelt niks voor joh, 1 dagje heb je het klaar. als je hem spuiten wilt moet je hem er voor het beste resultaat er ook uit halen.
B brobbel1 Loopt hier de deur plat 24 jul 2014 #102 heb de pink lady nu leeg. bijna alles er uit op dash na. morgen alles in de mijne zetten
B brobbel1 Loopt hier de deur plat 16 okt 2015 #103 update. de pink is niet meer. mijn astra is inmiddels wat veranderd. binnenkort gaat de astra het hok in. en ga ik er een zafira 2.0 turbo in leggen. dus tips en advies is welkom. is mijn eerste keer zo'n ombouw
update. de pink is niet meer. mijn astra is inmiddels wat veranderd. binnenkort gaat de astra het hok in. en ga ik er een zafira 2.0 turbo in leggen. dus tips en advies is welkom. is mijn eerste keer zo'n ombouw
S smoke_soldier Komt weleens kijken 16 okt 2015 #104 Tja je moet ervan houden, hij is mooi strak maar ik ben niet zo van dat plastic fantastic.. Voor de afwerking toch een :thumb Smoke
Tja je moet ervan houden, hij is mooi strak maar ik ben niet zo van dat plastic fantastic.. Voor de afwerking toch een :thumb Smoke
A astraTD Forumbewoner 4 nov 2015 #105 Vorige jaar ergens of langer terug heb ik jou astra zien staan in Maastricht.. Wijk 6227 Heer.