Weer het oude probleem :'(

Jupp, ik heb al contact gehad met iemand op het forum die dat heeft gedaan. hij heeft het schema en stuurt het naar me door indien nodig. Eerst probeer ik het gwn met contactspray, dat was bij hem al de oplossing, zo niet wordt het doorverbinden of een andere uec. Vnvd ga ik aan de slag.

@Arnoldinho14 wrote:Jupp, ik heb al contact gehad met iemand op het forum die dat heeft gedaan. hij heeft het schema en stuurt het naar me door indien nodig. Eerst probeer ik het gwn met contactspray, dat was bij hem al de oplossing, zo niet wordt het doorverbinden of een andere uec. Vnvd ga ik aan de slag.

Ik hou mij ook aanbevolen ;) ik neem aan dat het geen staatsgeheim is :)

Sent from my SM-N9005 using Tapatalk

Zo de uec is gereinigd. Alles goed doorgeblazen en ingespoten.

Deze week nog mn oude gaspedaal erin zetten (deze is namelijk minder versleten) en die die ik nu erin heb zitten verkopen. I ben benieuwd.

Staat niks van astra of zafira. Slecht dus. Gwn naar de dealer, als er niks open staat kan die je ook vertellen wat er al wel gedaan is.

Tot nu toe alles in orde, geen storingen. Ook het ritje naar essen zonder problemen goed geklapt. De show was trouwens super vet. Ook op de foto met PS-profi Sidney Hoffmann geweest. Afkloppen.

We zijn weer twee weekjes verder en nog steeds helemaal niks, ook geen lampje dat brand zonder de noodloop of dergelijke. Ik ben echt heel ergs blij als dit hem is geweest. Kon nie makkelijker op te lossen zijn zo. :D Afkloppen!

Terug
Naar boven