M Mark_opc Komt weleens kijken 4 mei 2011 #1 Hallo leden, Ik stel me bijdeze even voor, Ik ben sinds een maandje de gelukkige eigenaar van een Opel Zafira OPC. (foto's volgen nog) Ik wens iedereen veel plezier op deze "top" site.. Groeten Mark
Hallo leden, Ik stel me bijdeze even voor, Ik ben sinds een maandje de gelukkige eigenaar van een Opel Zafira OPC. (foto's volgen nog) Ik wens iedereen veel plezier op deze "top" site.. Groeten Mark
G GTS Power Hoort bij de inboedel 4 mei 2011 #2 welkom op ons spiksplinternieuwe forum! veel plezier!
G GTS Power Hoort bij de inboedel 4 mei 2011 #3 welkom op ons spiksplinternieuwe forum! veel plezier!
G gertjuh1968 Loopt hier de deur plat 5 mei 2011 #6 welkom, er valt veel nuttige tips van het forum af te halen.
G gertjuh1968 Loopt hier de deur plat 5 mei 2011 #7 welkom, er valt veel nuttige tips van het forum af te halen.
M Mark_opc Komt weleens kijken 5 mei 2011 #8 Ik weet niet of het zo de bedoeling is, maar mag ik vragen hoe ik foto's kan plaatsen bij het kopje show hier je OPC?? En evt een foto bij mijn avatar??
Ik weet niet of het zo de bedoeling is, maar mag ik vragen hoe ik foto's kan plaatsen bij het kopje show hier je OPC?? En evt een foto bij mijn avatar??
M Mark_opc Komt weleens kijken 5 mei 2011 #9 Ik weet niet of het zo de bedoeling is, maar mag ik vragen hoe ik foto's kan plaatsen bij het kopje show hier je OPC?? En evt een foto bij mijn avatar??
Ik weet niet of het zo de bedoeling is, maar mag ik vragen hoe ik foto's kan plaatsen bij het kopje show hier je OPC?? En evt een foto bij mijn avatar??
K KadAstra-EF Forumbewoner 5 mei 2011 #10 Van harte welkom op dit forum !! Voor het plaatsen van foto's en een avatar verwijs ik je graag naar het volgende topic: viewtopic.php?f=78&t=139209 Hartelijke groet, Rik
Van harte welkom op dit forum !! Voor het plaatsen van foto's en een avatar verwijs ik je graag naar het volgende topic: viewtopic.php?f=78&t=139209 Hartelijke groet, Rik
K KadAstra-EF Forumbewoner 5 mei 2011 #11 Van harte welkom op dit forum !! Voor het plaatsen van foto's en een avatar verwijs ik je graag naar het volgende topic: viewtopic.php?f=78&t=139209 Hartelijke groet, Rik
Van harte welkom op dit forum !! Voor het plaatsen van foto's en een avatar verwijs ik je graag naar het volgende topic: viewtopic.php?f=78&t=139209 Hartelijke groet, Rik
M Mark_opc Komt weleens kijken 5 mei 2011 #12 Super.. Duidelijk beschrijving!! Ik ga dit morgen gelijk proberen.. Doe nu alles via de iphone en kan dus helaas geen afbeelding kiezen.. Dus vanaf morgen staat mijn OPC ook op deze site..
Super.. Duidelijk beschrijving!! Ik ga dit morgen gelijk proberen.. Doe nu alles via de iphone en kan dus helaas geen afbeelding kiezen.. Dus vanaf morgen staat mijn OPC ook op deze site..
M Mark_opc Komt weleens kijken 5 mei 2011 #13 Super.. Duidelijk beschrijving!! Ik ga dit morgen gelijk proberen.. Doe nu alles via de iphone en kan dus helaas geen afbeelding kiezen.. Dus vanaf morgen staat mijn OPC ook op deze site..
Super.. Duidelijk beschrijving!! Ik ga dit morgen gelijk proberen.. Doe nu alles via de iphone en kan dus helaas geen afbeelding kiezen.. Dus vanaf morgen staat mijn OPC ook op deze site..