Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Was wel een beetje te verwachten, je bumper, koplampen, zijscherm, ophangpunten, motorkap, scharnieren, bumperbalk, enz. zijn natuurlijk allemaal beschadigd. Je grill is er nog aardig van afgekomen zo te zien. Radiateur e.d. zijn mogelijk ook beschadigd.
Dikke kans dat je morgen verrekt van de spierpijn van dat ongeluk
Ik heb zelf ook een keer een ongeluk meegemaakt (ik reed mee met een vriend). We zagen het aankomen, dus we pakten allebei een deur vast en verzetten ons zoveel mogelijk. Ik was de volgende dag helemaal stijf en verrekte van de spierpijn. Een ambulancebroeder die bij ons was, had dat al voorspeld en zei ook dat je het beter niet kon zien aankomen, dan was je lichaam onvoorbereid en flexibeler en heb je zelfs een grotere overlevingskans als je echt een zwaar ongeluk meemaakt!
@Danisnel wrote:Ik heb inderdaad nog steeds last van me nek en slik ook de max aan pijnstillers op het moment.
Morgenochtend maar eens even langs de dokter.
Hopelijk geen tinteling in handen etc. gehad? Dan heb je best kans op een whiplash waar je wel een tijdje klaar mee bent... Ik hoop voor je dat het meevalt!!
@RISL wrote:@astraTD wrote::shock: Geen stevige autos die G's.
Hoho, dit is juist de kreukelzone, die hoort op te vouwen.
Astra G is juist een redelijk stevige auto als je ziet wat voor klappers er af en toe mee gemaakt zijn.
Idd! astra g is juist een stevige wagen. mijn broer reed een G 5 deurs. rijd een t splitsing op, keek niet goed uit en klapte een citroen berlingo in de zijkant met 80. precies op de middenstijl.
Astra G is juist een redelijk stevige auto als je ziet wat voor klappers er af en toe mee gemaakt zijn.
Idd! astra g is juist een stevige wagen. mijn broer reed een G 5 deurs. rijd een t splitsing op, keek niet goed uit en klapte een citroen berlingo in de zijkant met 80. precies op de middenstijl.
geen raam geknapt!!
op foto staat het raam los.
Dat is ook een aardige klapper geweest. Auto total loss neem ik aan? En je broer zonder problemen uitgestapt? (buiten het feit dat de deur waarschijnlijk wat heeft geklemd?).
geen raam geknapt!!
op foto staat het raam los.
Dat is ook een aardige klapper geweest. Auto total loss neem ik aan? En je broer zonder problemen uitgestapt? (buiten het feit dat de deur waarschijnlijk wat heeft geklemd?).
ja auto is totall loss, zo krom als een banaan! mijn broer en zijn vriendin en de kleine(waar ze op dat moment zwanger van was) zijn er gelukkig heelhuids uitgekomen. de deur kregen ze niet los aan de bestuurderskant.